FANDOM

Meeks
Meeks (Jakimix135xd).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Szpieg 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Dubbing polski
  • Kod
  • spawn Meeks 

Meeks – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on piratem z załogi Garcii.

Przed akcją gry

Na rozkaz Mary Garcia wysłał go na przeszpiegi do Stalowobrodego. Udało im się oszukać załogę Gregoriusa, która myślała, że Meeks pokłócił się z kapitanem, a ten zostawił go. Jedynym, który od początku przeczuwał, że w całej tej sprawie coś śmierdzi był Berbeluch.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny szukając wśród piratów informacji na temat klątwy ciążącej nad kapitanem znajduje Meeksa. Nie jest skory do rozmowy, lecz po butelce rumu zmienia nastawienie. Słyszący całą rozmowę Berbeluch woła do siebie nowo przybyłego i zabrania mu dania Meeksowi jego rumu. Karczmarz uważa swój rum za najlepszy i nie ma zamiaru dzielić się nim ze zdrajcą, za którego ma Meeksa. Berbeluch ma mały argument dla swoich hipotez – co noc Meeks wymyka się – o tej samej porze wychodzi, o tej samej porze wraca. Bohater postanawia sprawdzić, czy jego podejrzenia przypadkiem nie są słuszne. Gdy zapada zmrok Berbeluch daje sygnał, a Bezimienny rusza za domniemanym zdrajcą. Kilka kroków za posterunkiem Blakea protagonista widzi jak Meeks zatrzymuje się przy morzu. Nagle wychodzi z niej Utopiec – wysłannik Mary – który wypytuje pirata, czego dowiedział się od ostatniego razu. Bezimienny nie chowa się jednak zbyt dobrze – potwór zauważa go i wywiązuje się walka, w której ginie zdrajca i bestia.

Ciekawostki

  • Bezimienny raz mówi na niego [miks], a raz [meks].
  • Meeks ma ten sam model twarzy co Slick i Digger.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki