FANDOM

}} Manolo – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on protektorem z Wybrzeża Ostrzy.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny spotyka go w Puerto Isabella na trapie Czarnej Betty. Na rozkaz komendanta Sebastiano ma nikogo nie wpuszczać i niezależnie od argumentów czy też próby przekupstwa grogiem nie ma możliwości wejścia na okręt. Sprawa diametralnie się zmienia po śmierci Stalowobrodego, podczas wykonywania zadania o nazwie "Nowy Statek". Należy ukraść Niebieskim Płaszczom Czarną Betty, a strażnicy, w tym Manolo, to jedna z przeszkód. Gdy załoga jest skompletowana, woda załadowana, a armaty nabrzeżne uszkodzone pozostaje samo zdobycie łajby. Najbanalniejszym sposobem jest frontalny atak, dodatkowo jeśli bohater sprzymierzył się z Inkwizycją nie ma innego wyjścia. Jednak jeśli wybrał stronę Tubylców może to zrobić w mniej inwazyjny sposób - za radą Chani musi za sprawą magii voodoo na chwilę przejąć kontrolę nad komendantem, by rozkazać Miguelowi załadunek wody na pokład. Przy okazji może zrobić kilka innych rzeczy m.in. spróbować nastawić Alcazara bardziej przyjaźnie względem siebie, zrobić Patty żart czy też podejść do Manolo i rozkazać jemu i pozostałym opuścić statek, lub rozkaże Manolowi czyścić latryny. W takim wypadku zadanie "Zdobądź statek" zostaje automatycznie wykonane.

Dalsze losy

Jeśli miejsce miała walka o statek Manolo mógł zostać ukarany za to, że zawiódł. Jeśli kierując Sebastiano Bezimienny nakazał im opuszczenie statku Manolo przesiaduje na ławce przed koszarami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki