Fandom

Risenpedia

Magowie z Wulkanicznej Twierdzy

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Magowie z Wulkanicznej Twierdzy
Ignatius (R1) (by Jao98).png
Ignatius – najwyższy z magów
Informacje
  • Przywódca
  • Siedziba
  • Członkowie
  • Uniform
  • Hierarchia
  • Występowanie

Magowie – gildia występująca w pierwszej części serii. Są to czarodzieje mieszkający w twierdzy.

Risen

Jest to od lat jedna z najbardziej szanowanych grup społecznych na wyspie. Zjednoczeni są pod przywództwem najbardziej doświadczonego z magów, Ignatiusa. Stacjonują w Klasztorze zwanym Wulkaniczną Twierdzą, wybudowanym przez nich samych u podnóża uśpionego wulkanu. W czasach, gdy nadeszła Mroczna Fala, a na wyspie pojawił się Inkwizytor Mendoza, życie Magów i Nowicjuszy zostało pod znakiem zapytania. Do tej pory nikt nie sprawował bezpośredniej władzy nad samymi Magami, a Klasztor był tylko na ich użytek. Te czasy jednak przeminęły, choć życie dotychczasowych mieszkańców Wulkanicznej Twierdzy nie uległo zbytniej zmianie, a jedynie musiało się ograniczyć do tolerowania rekrutów i Wojowników Zakonu. Sam Klasztor uznawany jest za niezwykłe miejsce, w którym płonie „Święty Płomień”, dziwne zjawisko, które magowie tłumaczą jako ostatni dar od Bogów, dar, który ma chronić wyspę Faranga przed zagładą. Magowie, jako oddani Boskiej sprawie ludzie (choć tak na prawdę nic o tych powiązaniach nie jest nam dane uświadczyć), oświadczyli wszem i wobec, że ów Bogowie odeszli ze świata ludzi dając wszystkim do zrozumienia, że teraz to oni są w całości odpowiedzialni za siebie i za wybawienie świata od Mrocznej Fali.

Ciekawostki

  • W modyfikacji GothicMod na szatach magów dominuje kolor czerwony.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Magowie z Wulkanicznej Twierdzy

  • Risen inicjacja na maga.

    3 wiadomości
    • To Twój wybur. Każdy lubi co innego, więc najlepiej jak sam zdecydujesz, co będzie najlepsze dla Ciebie.
    • Trochę pograłem, i dobrze się gra. Bardzo przydaje się dla maga więcej życia i many, więc chyba dobrze wybrałem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki