Fandom

Risenpedia

Magia Kryształów

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Magia kryształów.png

Treść Księgi "Magia Kryształów"

Magia kryształów
– jeden z rodzajów magii w świecie Risen. Polega na skupianiu czaru w kryształach, podobnie jak dołącza się go do runy. Zdołano w ten sposób połączyć tylko trzy czary: Ognistą Kulę, Lodową Lancę i Magiczny Pocisk. W przeciwieństwie do magii runicznej, której mogą używać wyłącznie magowie, magia kryształów jest również dostępna dla wojowników Inkwizycji, jednak dopiero po przejściu odpowiedniego testu w Wulkanicznej Twierdzy. Informacje o tym rodzaju magii można znaleźć w księdze "Magia Kryształów".

Rodzaje Kryształów

04233014.jpg

Magiczny pocisk

Kryształ pocisków - dzięki temu kryształowi można posługiwać się magicznymi pociskami. Znajduje się w podziemnej bibliotece oraz w skrzyni w domu Eldrica. Posługiwania się nim naucza Vitus.

04233025.jpg

Ognista kula

Kryształ ognia - pozwala bohaterowi rzucać ognistymi kulami. Znajduje się w ciele nowicjusza Nathana w Północnej Świątyni. Posługiwania się nim naucza Ignatius.

04233041.jpg

Lodowa lanca

Kryształ mrozu - w tym krysztale skupione jest zaklęcie lodowej lancy, zamrażające przeciwników. By zdobyć ten kryształ, należy zgłosić się do Pallasa. Mag będzie żądał za niego 1000 złotych monet. Może zmniejszyć tę cenę jeśli Bezimienny przyniesie mu zimne serce bagielca i mały szafir. Za każdy z tych przedmiotów Pallas spuści cenę o 250 sztuk złota. Z początku posługiwaniem się nim nauczał Pallas jednak po jego śmierci zajmował się tym Ignatius.

Ciekawostki

  • Możliwe że po pokonaniu Tytana Ognia przez Bezimiennego, nowe czary zostały skupione w kryształach. Nie jest to jednak wiadome, gdyż magia została zakazana, a magowie wygnani.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Magia Kryształów

  • Risen inicjacja na maga.

    3 wiadomości
    • To Twój wybur. Każdy lubi co innego, więc najlepiej jak sam zdecydujesz, co będzie najlepsze dla Ciebie.
    • Trochę pograłem, i dobrze się gra. Bardzo przydaje się dla maga więcej życia i many, więc chyba dobrze wybrałem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki