FANDOM

Magazyn portowy w Calderze – budynek występujący w Risen 2: Mroczne Wody. Wybudowano go w porcie w Calderze. Jego zarządcą jest kierownik magazynu.

Wygląd

Wybudowano go z kamienia w podobnym stylu jak większość budynków Caldery. Przed nim postawione są beczki i skrzynie które nie zmieściły się w środku. Na pomieszczenie na parterze jest całe wypełnione skrzyniami i beczkami. Na piętrze jest położone zamknięte pomieszczenie w którym znajdują się dwie skrzynie zawierające połyskliwe złote pierścienie, grog, naboje, pióra i złoto. Przed wejściem do niego zawieszone są pułki na których umieszczono trzy srebrne kielichy, a obok położono torbę z nabojami.

Przed akcją gry

Był wybudowany już w czasach przed Mroczną Falą co widać na kilku obrazach z Caldery przedstawiających miasto przed inwazją Tytanów.

Risen 2: Mroczne Wody

Jeśli Bezimienny spróbuje wejść do magazynu nie skradając się lub kierownik go zauważy wyciągnie swój miecz i każe mu wyjść. Bohater może okraść magazyn jeśli umie skradać się i otwierać zamki.

Dalsze losy

Najpewniej nadal jest zarządzany przez kierownika bądź jeśli Władcy Tytanów napadli na miasto mógł zostać zniszczony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki