FANDOM

Mac
Mac (by Vultus123).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Zarządca wieży 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Strój
Inne
  • Status
  • Nieznany 
  • Dubbing polski
  • Dubbing angielski

Mac – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest emerytowanym piratem opiekującym się wieżą przy zachodniej plaży na Antigui, służącej jako punkt do wypatrywania statków przypływających na wyspę.

Przed akcją gry

Jak sam twierdzi był członkiem załogi każdego kapitana i opłynął pół Świata oraz że nie ma lądu na którym by nie stał. Gdy przeszedł na emeryturę zamieszkał w wieży przy zachodniej plaży na Antigui.

Risen 2: Mroczne Wody

Kiedy Bezimienny go spotyka, pirat wita go i mówi że słyszał już o tym że jest kapitanem. Po zapytaniu co robi przez całe dnie, Mac odpowiedział, że czasem pomaga chłopakom na kutrach, ale najczęściej spogląda na przypływające statki i rozmawia z członkami ich załóg. Nie chciał opowiedzieć nic o mieście, poza tym że teraz jest dla niego zbyt dzikie. Twierdził także, że jeśli Mara osiągnie swe cele, Antigua może przestać być "bezpiecznym" miejscem. Po wyrażeniu chęci przez bohatera opowiedział mu o Alvarezie, Slaynie i Wronie, ale przy prośbie o następne historie, poprosił o przyniesienie mu paczki z miasta od zarządcy magazynu - Ricka, gdyż zgłodniał. Po dostarczeniu paczki Mac opowiedział o Marze, Stalowobrodym i Garcii. Po tym jak bohater powiedział, że zabił trzech zdradzieckich kapitanów, Mac stwierdził że gdyby naprawił ich błędy dla piratów znalazłoby się jeszcze miejsce na świecie.

Świątynia Powietrza

Jeśli Bezimienny szukając Eldrica dotarł do jego wieży, zapytał Maca go czy nie widział druida. Pirat odpowiedział mu że nie zna żadnego druida, a bohater stwierdził że zawędrował za daleko na zachód.

Dalsze losy

Prawdopodobnie zginął podczas ataku Cieni na Antiguę.

Ciekawostki

  • Ma ten sam model twarzy, co Jack, Possodino i Barney.
  • Mężczyzna czasem mówi o sobie w trzeciej osobie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki