FANDOM

Lola – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest prostytutką mieszkającą na Tacarigui.

Przed akcją gry

Jedyna znana sytuacja z jej przeszłości miała miejsce niedługo przed przybyciem do kryjówki piratów Bezimienny. Jeden z piratów - Morris - spędził z nią noc, lecz jej nie zapłacił. Po tym zdarzeniu Lola nie chciała więcej z nim rozmawiać.

Risen 2: Mroczne Wody

Gdy Morris spotyka Bezimiennego, chce wciągnąć go w swój plan rozejrzenia się po pokoju Berbelucha. Jedyną przeszkodę stanowią jego gorzelnicy - Elia i Alister. Ten pierwszy gdy tylko się ściemni idzie spać, ten drugi natomiast czuwa całą dobę. Jednak Morris wie, że jest jedna osoba, która oderwie od obowiązków nawet Alistera - tą osobą jest właśnie Lola. Za radą pirata bohater udaje się do niej. Od początku rozmowy jest bardzo miła i pyta, czy przypadkiem nie mieli już przyjemności się spotkać. Od Morrisa Bezimienny wie już, że Lola zawsze bardzo podobała się Alisterowi, ale przekazanie pozdrowień od ostatniego klienta raczej nie upraszcza sprawy. Lola nie daje się jednak długo prosić i po otrzymaniu dwustu monet odwraca uwagę gorzelnika. Po tej rozmowie udaje się do Alistera i mami gorzelnika na balkonie, na piętrze gospody Berbelucha i nie da się już z nią porozmawiać.

Dalsze losy

Najpewniej nadal mieszka na Tacarigui.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki