FANDOM

Kuchnia w Puerto Sacarico – budynek, występujący w Risen 2: Mroczne Wody i Risen 3: Władcy Tytanów. Jest położony w mieście Puerto Sacarico na Tacarigui, na przeciwko koszar. Jest zbudowany cały z kamienia.

Przed akcją gry

Budynek został zbudowany najpewniej wraz z założeniem miasta.

Risen 2: Mroczne Wody

Gotuje tu Osorio. W budynku znajduje się tylko jedno pomieszczenie w którym znajdują się m.in. piec, stół, szafka, beczka i skrzynia. Na zewnątrz znajduje się kilka beczek, ławka, zapas drewna na opał oraz ubrania rozwieszone na sznurze. Bezimienny, po przybyciu do miasta, może udać się tu aby zdobyć pracę, jednak Osorio będzie chciał zatrudnić w kuchni tylko Patty, którą bohater będzie musiał przekonać do pracy. Jeśli to zrobi kucharz każe wtedy Patty gotować, a Bezimiennego pośle na plantację trzciny cukrowej, w celu dostawy grogu i odebrania mięsa z polowania. Po powrocie zapłaci mu za fatygę i pozwoli z sobą handlować.

Risen 3: Władcy Tytanów

Gotuje tu Jose. W budynku znajduje się standardowe wyposażenie kuchenne, grog, dzban i kufer z zamkiem na sto dwudziestym poziomie. Jose nie gotuje z własnej woli tylko został do tego zmuszony. Jak sam mówi używa wszystkiego co może, żeby tej "breji" starczyło dla wszystkich. Zagubiony przybywa tu tylko by się rozejrzeć się i wymienić kilka zdań z wojskowym.

Dalsze losy

Najpewniej nadal pracuje tu Jose.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki