FANDOM

Królewski miecz
Królewski Miecz
Ikona Królewski miecz
Informacje
  • Typ broni
  • Broń biała 
  • Typ
  • Broń kłująca 
  • Opis w grze
  • Ta prastara klinga była wielokrotnie złamana. Legenda głosi, że łamie się ona za każdym razem, gdy jej posiadacz polegnie w boju. 
  • Obrażenia
  • 45-100 
  • Obrażenia średnie
  • 72.5 
  • Bonus
  • Broń kłująca +15 
  • Możliwość przekucia
  • Tak 
Inne
  • Wartość kupna
  • Nie można kupić (cena powinna wynosić 2500 sztuk złota
  • Wartość sprzedaży
  • 500 sztuk złota 

Królewski miecz – oręż występujący w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to prastary miecz jednoręczny z długim ostrzem. Wyglądem przypomina tradycyjne, średniowieczne miecze. Według legendy za każdym razem gdy jego właściciel poległ w boju łamał się, przez co był już wielokrotnie przekuwany. Niegdyś należał do króla, lecz po jego śmierci rękojeść i klinga zostały ukryte na południu. Jest to najlepsza broń kłująca.

Risen 2: Mroczne Wody

Zadaje od czterdziestu pięciu do stu punktów obrażeń. Nie można go kupić ale można sprzedać za 500 sztuk złota. By go zdobyć Bezimienny musi odnaleźć klingę i rękojeść, a następnie przekuć go w kuźni. Pierwsza część tego miecza znajduje się w skrzyni strzeżonej przez cztery ghule w południowo-wschodniej plaży na Tacarigui, a druga w skrzyni w Zatoce Marakajów na północny-wschód od obozu Inkwizycji. Dodaje piętnaście punktów do biegłości "Broń kłująca".

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki