FANDOM

Królewscy magowie
Kanon • Neuland
Artykuł nie posiada grafik? Dodaj je!
Informacje
  • Przywódca
  • Siedziba
  • Wyznanie
  • Nieznane 
  • Występowanie
Królewscy magowie
Kanon • Neuland
Bezimienny Neuland
Bezimienny dawny mag
Informacje
  • Przywódca
  • Siedziba
  • Członkowie
  • Uniform
  • Hierarchia
  • Arcymag 
  • Mistrzowie 
  • Reszta magów 
  • Wyznanie
  • Nieznane 
  • Występowanie

Królewscy magowie – frakcja magów wspominana jedynie w instrukcji do Risen i modyfikacji Neuland.

Risen

Mowa o nich pojawia się przy opisie Inkwizycji. Byli magami podległymi królowi. Ich siedziba była położona najpewniej na Starym Kontynencie. Nieznane są ich sposoby organizacji, działania, uniform, członkowie i hierarchia. Byli założycielami Inkwizycji, którą stworzyli w celu walki z magicznymi zagrożeniami. Duża ich część prawdopodobnie zginęła po nastaniu Mrocznej Fali. Jeśli przetrwali upadek Starego Imperium, to ostatecznie wygnano ich z rozkazu Wysokiej Rady, gdyż zostali oskarżeni o współpracę z Inkwizytorem Mendozą przy uwolnieniu Ursegora.

Neuland

Ta część artykułu zawiera treści niezwiązane z fabułą gry.

Przywodzi im Arcymag. Noszą oni długie, zielone szaty. Mieli oni wielu wrogów, w związku z tym odszedł do nich Bezimienny. Innym magiem był mistrz Aaron. Chciał on powstrzymać Arcymaga, przed dokończeniem rytuału czarnej magii. Jednak Arcymag dokończył rytuał, przez co zniszczył Stare Imperium, a Aarona oskarżono o używanie czarnej magii, za pomocą, której miał zamordować Arcymaga, zdradzić króla oraz Królestwo, przez co skazano go na ścięcie mieczem, przez co Aaron uciekł na nieznaną wyspę.

Tu kończy się część artykułu niezwiązana z fabułą gry.