FANDOM

Kapua – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest ona kiki - wiedźmą - plemienia Shaganumbi.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywa w wiosce. Jest doświadczoną kiki i nie jako opiekunką młodej Hikoko. Młodsza kiki widzi w przyszłości Bezimiennego krew i śmierć, ale Kapua proponuje, że sama to oceni. Widzi przed bohaterem długą drogę, choć wie, że da sobie z nią radę. Może zdradzić bohaterowi, ilu wojowników Wrona wziął ze sobą do Świątyni Ziemi. Kapua jest też powiązana z dostawą do Świątyni, którą ma dostarczyć Jim. Miała zająć się sprawą bożka, lecz nie ma niezbędnego nefrytu. Jeśli Bezimienny ma go trochę przy sobie proponuje, że po prostu jej go da, ale kiki twierdzi, że musi to być czysty nefryt z nefrytowej jaskini. Prosi pirata, by udał się doń z Hikoko, która pokaże mu drogę, on za to ma pilnować, by nic się jej nie stało. Po powrocie z jaskini Kapua jest zadowolona z faktu, że może już wykonać bożka i, że jej podopieczna wróciła cała i zdrowa. Po chwili rozmowy wręcza bohaterowi dostawę dla Slicka. Jeśli ten opowiedział się po stronie Indian może nauczyć go voodoo.

Nauczycielka

Jeśli Bezimienny na Wybrzeżu Ostrzy skorzystał z pomocy Indian, Kapua może go nauczyć:

Dalsze losy

Pozostała w wiosce, która po pokonaniu Tytana Ziemi uniknęła gniewu bogów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki