FANDOM

Kalil – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to jeden z Gnomów mieszkających na Wyspie Złodziei.

Przed akcją gry

Od zawsze był najlepszym przyjacielem Ulviego - jak sam mówi, wszystko robili razem. Kalil nie okazał się jednak zbyt mądry udając się na plażę. Tam otoczyły go groźne wielkie kraby. Sam Kaan przyznał, że Gnomy są zaradne, ale nie silne, więc Kalil w żaden sposób nie mógł wrócić do domu.

Risen 2: Mroczne Wody

Napotkany w wiosce Ulvi prosi Bezimiennego, aby ten znalazł jego przyjaciela Kalila. Opowiada, że udał się na plażę i tam Pirat powinien rozpocząć poszukiwania. Po dojściu na miejsce na kapitana natychmiast rzucają się cztery kraby. Walka choć nie łatwa kończy się śmiercią gigantów. Kalil nie zna języka ludzi, więc podziękowania za pomoc i chęć powrotu do wioski Bezimienny musi wywnioskować na zasadzie domysłów. W ramach podziękowań gnom darowuje bohaterowi dwie koszule potrzebne Jaffarowi do tratwy.

Dalsze losy

Najpewniej mieszka na Wyspie Złodziei unikając sytuacji podobnych do tej, z której wyciągnął go Bezimienny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki