Fandom

Risenpedia

Kaan

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kaan
Kaan (Jakimix135xd).png
Informacje
  • Przynależność
  • Tytuł
  • Zawód
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
  • Krew
  • 80 
Wyposażenie
  • Broń
Inne
  • Status
  • żyje 
  • Dubbing polski
  • Kod
  • spawn Kaan 

Kaangnom występujący w Risen 2: Mroczne Wody oraz dodatku DLC do Risen 3: Władcy Tytanów - Powstaniu karzełków. Jest najstarszym gnomem na Wyspie Złodziei oraz wodzem wioski gnomów. Jest bardzo inteligentny, biegle posługuje się ludzkim językiem.

Przed akcją gry

Odbył wiele wypraw, podczas których nauczył się języka ludzkiego. Raz ukradł śpiącemu piratowi jego piersiówkę.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywa w wiosce gnomów. Przez całą rozmowę z Bezimiennym poprawia go. Prosi bohatera o zostanie mataa Jaffara gdyż on sam jest już na to za stary. Zleca także zadanie zabicia Granne Gozzo. Po dokonaniu tego gnom oddaje w nagrodę swoją piersiówkę.

Risen 3: Władcy Tytanów - Powstaniu karzełków

Jak w poprzedniej części przebywa w wiosce. Podczas rozmowy z Zagubionym prosi go o uporanie się z goblinami i o bycie nie agresywnym dla ich przodków, gdyż w przeciwnym razie wszyscy w wiosce umrą. Może odprowadzić bohatera do jednej z bram. Po odzyskaniu wolności przez gnomy nie odgrywa ważniejszej roli.

Dalsze losy

Jego dalsze losy nie są znane. Najpewniej nadal mieszka na Wyspie Złodziei i nadal szkoli nowe pokolenia gnomów lub umarł ze starości.

Ciekawostki

  • Aby okraść Kaana w Risen 2: Mroczne Wody, należy posiadać sto punktów złodziejstwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki