FANDOM

Jasmin – postać, występująca w Risen. Jest żoną Henrika. Razem ze swym mężem są myśliwymi.

Przed akcją Risen I

Została żoną Henrika, który oswoił dla niej wilka Rufo. Nauczył ją także wszystkiego czego wiedział o polowaniu. Jasmin udało ukryć się przed Inwizycją ponieważ nie została zabrana do miasta.

Risen

Bezimienny spotkał ją podczas poszukiwania druida Eldrica i dysków potrzebnych do otwarcia wielkiej bramy, prowadzącej do Świątyni w Wulkanie. Opowiedziała mu o swoim mężu Henriku, jak sama twierdzi najlepszym myśliwym jaki kiedykolwiek chodził po ziemi, który chce złapać Gyrgera, legendarnego stwora, rządzącego gnomamii. Nie zamierza nauczać Bezimiennego umiejętności myśliwskich, gdyż twierdzi, że Henrik zrobi to znacznie lepiej i to do niego go skieruje. Bohater pomógł Henrikowi w polowaniu na potwora przy okazji zdobywając jeden z dysków. W późniejszym czasie Jasmin wypożycza Bezimiennemu swojego wilka Rufo do poszukiwań Eldrica, w zamian za to, że kupi od niej skóry za 200 sztuk złota. Następnym razem Bezimienny spotyka Jasmin, podczas polowania na Sauriańskich myśliwych. Z pomocą ogra Droka, bohater ocalił Jasmin, Henrika i Rufo oraz zdobył mapę Świątyni w Wulkanie. W czwartym rozdziale można u niej kupić jedne z najlepszych łuków na Farandze.

Dalsze losy

Jeżeli Bezimienny ich uratował, prawdopodobnie nadal mieszka ze swym mężem i Rufo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki