Fandom

Risenpedia

Jasmin

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jasmin – postać występująca w Risen. Jest żoną Henrika. Razem ze swym mężem są myśliwymi.

Przed akcją Risen I

Została żoną Henrika który oswoił dla niej wilka Rufo. Nauczył ją także wszystko co wiedzą o polowaniu. Nie została zabrana do miasta przez Inkwizycje prawdopodobnie ukrywając się przed nimi.

Risen

Bezimienny spotkał ją podczas podczas poszukiwania druida Eldrica i dysków potrzebnych do otwarcia wielkiej bramy prowadzącej do Świątyni w Wulkanie. Opowiedziała mu o swoim mężu Henriku, jak sama twierdzi najlepszym myśliwym jaki kiedykolwiek chodził po ziemi, który chce złapać Gyrgera legendarnego stwora, rządzącego gnomamii. Nie zamierza nauczać Bezimiennego umiejętności myśliwskich, gdyż twierdzi że Henrik zrobi to znacznie lepiej i to do niego go skieruje. Bohater pomógł Henrikowi w polowaniu na potwora przy okazji zdobywając jeden z dysków. Potem Jasmin wypożycza mu swojego wilka Rufo do poszukiwań Eldrica, w zamian za to że kupi od niej skóry za dwieście sztuk złota. Następnym razem Bezimienny spotyka Jasmin, podczas polowania na Sauriańskich myśliwych. Z pomocą ogra Droka, bohater ocalił Jasmin, Henrika i Rufo oraz zdobył mapę Świątyni w Wulkanie. W czwartym rozdziale można u niej kupić jedne z najlepszych łuków na Farandze.

Dalsze losy

Jeżeli Bezimienny ich uratował, prawdopodobnie nadal mieszka ze swym mężem i Rufo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki