FANDOM

Jack
R2 • R3
Jack (R2, by Jakimix135xd).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Latarnik 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing polski
  • Kod
  • Jack 
Jack
R2 • R3
Jack (R3; Jakimix).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Latarnik 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Żyje 

Jack – stary pirat, występujący w Risen 2: Mroczne Wody i Risen 3: Władcy Tytanów. Opiekuje się latarnią morską na Tacarigui.

Przed akcją gry

Na długo przed akcją gry znalazł na Tacarigui spokojne miejsce, w którym mógłby zamieszkać. Stwierdził, że o wiele lepiej będzie mieszkać z dala od ludzi. Rozpoczął też interesy z gorzelnikiem piratów - Berbeluchem - któremu miał dostarczać cukier na rum.

Risen 2: Mroczne Wody

Po przybyciu Bezimiennego do kryjówki piratów, Berbeluch mówi mu, że jest pewien problem z rumem (ten właśnie problem bohater ma rozwiązać na zlecenie Stalowobrodego). Stary latarnik przestał dostarczać piratom cukier, a bez rumu nie mogą wypłynąć. Bezimienny udaje się do samotnego wilka morskiego i pyta co się dzieje. Latarnik mówi, że od pewnego czasu nękają go termity. Z mniejszymi daje sobie radę, ale te większe to już gorsza sprawa. Prosi bohatera i Patty o pomoc z nimi. Przy okazji oznajmia, że to termity ukradły jego cukier. Gdy problem zostaje rozwiązany dziękuje za pomoc i prosi, by zanieść go Berbeluchowi. Jeśli bohater dopiero szuka Piratów Jack może mu pomóc znaleźć drogę, informuje też, że na plaży przy jego wieży jest łódź, którą może popłynąć do Puerto Sacarico.

Risen 3: Władcy Tytanów

Po przybyciu Zagubionego na Tacariguę, Jack spotyka go na plaży i zleca zadanie wypędzenia członków Inkwizycji (Tannera i Holtbyego) z jego latarni. Jeśli bohater zmusi ich do ponownego pilnowania namorzyn, Jack wraca z powrotem do swojej latarni.

Dalsze losy

Prawdopodobnie nadal opiekuje się latarnią.

Ciekawostki

  • W pierwszej części Risen również występuje latarnik Jack. Ponadto, w grach z serii Gothic można spotkać latarników o tym samym imieniu.
  • Czasami mówi o sobie w trzeciej osobie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki