FANDOM

Hikoko – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest ona młodą kiki z plemienia Shaganumbi.

Risen 2: Mroczne Wody

Zajmuje się typowymi zajęciami kiki. W pierwszej rozmowie z Bezimiennym zagląda w jego duszę, gdzie widzi ciemność i krew (przez co próbuje mu sprzedać amulet ochronny). Kapua będąca starszą i bardziej doświadczoną kiki sama zagląda w duszę bohatera. Jeśli bohater zdecyduje się pomóc Slickowi z dostawą dla Wrony po zajęciu się dobrami natury ma zająć się bożkiem. Kapua może go wykonać, ale brakuje jej serca. Owym sercem mają być cztery nefrytowe kamienie. Nawet jeśli Bezimienny ma takowy przy sobie nie może dać go kapłance, gdyż ta potrzebuje czystego nefrytu z nefrytowej jaskini. Drogę do niej może pokazać właśnie Hikoko. Kapua ostrzega jednak, że bohater ma ją ochraniać, gdyż jeśli coś jej się stanie on także nie wywinie się od konsekwencji (do, których nie dojdzie gdyż Hikoko nic nie atakuje). Bezimienny udaje się do młodej kapłanki i oboje wyruszają w niebezpieczną drogę. Po zabiciu czyhających po drodze małp i jaguara docierają do jaskini. Indianka zostaje przy wejściu ostrzegając przed czającymi się wewnątrz termitami. Po odnalezieniu czterech nefrytowych kamieni wychodzi z jaskini i wracają do wioski. Jeśli bohater otrzyma błogosławieństwo Yizakila ona i Kapua mogą nauczyć go alchemii voodoo.

Ciekawostki

  • Jeśli podczas powrotu do wioski zaproponuje się jej eskortę i użyje się szybkiego powrotu do wioski to wystąpi błąd w wyniku, którego dziewczyna zatrzyma się przy ognisku i zacznie biec w miejscu powtarzając kwestię podróżną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki