FANDOM

Grace – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody i Risen 3: Władcy Tytanów. Była prostytutką mieszkającą na Antigui. Jest córką Bongarda.

Przed akcją gry

Możliwe że urodziła się na Wybrzeżu Cierni i tam się wychowała.

Prawdopodobnie miała styczność z kowalem Wilsonem, ale nie dowiaduje się jednak o nim niczego miłego.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny spotyka ją po raz pierwszy w okolicach domu kapitana. W rozmowie udaje wysoko postawioną i ważną osobę, lecz jej podstęp nie zdaje się na wiele, gdy porusza kwestię swojego ojca - Bongarda z Wybrzeża Cierni, który jest dobrze znany bohaterowi - był jednookim alfonsem zadźganym za oszukiwanie w kości. Kurtyzana postanawia dać sobie spokój. Aby wyświadczyć kowalowi Wilsonowi przysługę, Bezimienny może ją z nim umówić, jednak sprawa jest bardzo delikatna, ponieważ zgodzi się nieco umilić czas rzemieślnikowi albo bardzo obrazi się na bohatera.

Risen 3: Władcy Tytanów

Jest związana z Wilsonem. Opiekuje się jego kuźnią na Antigui oraz jego czeladnikiem - Panselem. Po oczyszczeniu miasta z piekielnych ogarów mówi Zagubionego, żeby zagonił Pansela do pracy, po czym może z nim handlować. Nie mogąc dotrzeć do Wilsona osobiście, Grace prosi bohatera o dostarczenie mu jej listu, sama natomiast otrzymuje od kowala pierścionek zaręczynowy. Kiedy protagonista, jako Pirat Voodoo, kontroluje Pansela, pyta Grace, gdzie zostawił swoją łopatę.

Dalsze losy

Najpewniej nadal mieszka na Antigui i bierze ślub z Wilsonem.

Ciekawostki

Risen 2: Mroczne Wody

Więcej z Fandomu

Losowa wiki