FANDOM

Gospodarstwo nowicjuszy – farma znajdująca się na Farandze, przebywa na niej czterech nowicjuszy. Zajmują się oni produkcją żywności, która zostaje następnie przekazana do klasztoru, dla inkwizycji.

Przed akcją gry

Prawdopodobnie gospodarstwo należało do farmerów, którzy po przybyciu inkwizycji na wyspę zostali przesiedleni do miasta. Następnie zostało przekazane pod nadzór nowicjuszy.

Budowa

Na zabudowę składają się dwa budynki, jeden z nich służy za mieszkanie, drugi jest to magazyn, w którym przechowywane są produkty. Cała ziemia uprawna została zagospodarowana pod zboże.

Risen I

Znaczenie w gospodarce

Zaopatrzenie z tej farmy jest dostarczane do klasztoru, nowicjusze Thomas i Tellur zajmują się uprawą zboża. Natomiast zadaniem Hensona jest doglądanie trzody świń. Tristan dba o to by praca odbywała się bez żadnych zakłóceń. Nowicjusze trzymają tu także spore ilości kurczaków. Co kilka dni ziemię tą odwiedza wojownik inkwizycji, by sprawdzić czy gospodarstwo prosperuje tak jak powinno.

Pobyt Bezimiennego

Bezimiennemu, drogę do tego miejsca wskazał Jan. Powiedział mu przy tym, że nowicjusze się tam znajdujący mogą pomóc mu w dostaniu się do miasta. Gdy bohater dotarł na farmę, od Tristana dowiedział się, że Tellur może wskazać mu drogę do północnej bramy, jednak zastrzegł przy tym, że pozwoli mu to zrobić dopiero wtedy gdy przybysz pomoże w pracy przy gospodarstwie. Bezimienny postanowił się zgodzić, na początku pomógł Thomasowi w żniwach. Później na zlecenie Hensona, udał się do pobliskiej wilczej jaskini by pozbyć się głodnych wilków, które co jakiś czas pożerały jedno ze zwierząt na farmie. Gdy wracał z polowania, przy wejściu do groty czekał na niego zleceniodawca. Uprzedził go, że na farmę przybył wojownik inkwizycji, a następnie ukrył bohatera w magazynie. Po wykonaniu wszystkich prac Bezimienny mógł wraz z Tellurem ruszyć w kierunku miasta.

Mieszkańcy

  • Tristan – zarządza gospodarstwem;
  • Tellur – rolnik, uprawia zboże;
  • Henson – dogląda trzody świń;
  • Thomas – rolnik, uprawia zboże.

Dalsze losy

Prawdopodobnie na farmę wrócili dawni właściciele, lub dalej znajduje się ona w rękach inkwizycji. Istnieje również szansa, że została całkowicie opuszczona.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki