FANDOM

Głodny wilk (początek gry) – zwierzę, występujące w Risen. Jest to odmiana wilka.

Risen

Sposobem walki i wyglądem nie różni się od zwykłego wilka, lecz jest od niego znacznie słabszy. Pierwszego z głodnych wilków Bezimienny spotyka jeszcze na plaży rozbitków, kiedy głodne zwierze zaczyna pożerać ciało martwego strażnika statku. Na drodze z pochodniami znajduje się jeszcze jeden głodny wilk, a kolejne dwa można spotkać w okolicy wielkiego rozdroża w południowo-zachodniej części Farangi.

Z ciała głodnego wilka bohater zdobyć jeden ząb, oraz jeżeli posiada on umiejętność Myślistwo, dodatkowo może pozyskać skórę wilka.

Ciekawostki

  • Tak jak każdy wilk, głodny wilk jest zaprogramowany do pożerania martwych ciał, które znajdą się w jego pobliżu, dlatego kiedy pierwszy z głodnych wilków znajdzie się w polu widzenia Bezimiennego, ten dopiero zaczyna skradać się powoli do ciała strażnika statku.
  • Istnieje jeszcze jedna, znacznie silniejsza odmiana głodnego wilka, która występuje tylko w jaskini obok gospodarstwa nowicjuszy i jest powiązana z zadaniem Zabij głodne wilki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki