FANDOM

Foster – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest nosiwodą w kryjówce piratów na Tacarigui.

Przed akcją gry

Od bardzo dawna przenosił wodę wraz z Doggsem, jednak do piratów niedawno dołączył młody Colby, który dostał przydział z nimi dwoma. Pewnego razu Curtis nakazał Pete'owi iść do Fence'a i pomóc mu przy bramie. Jednak Pete zginął i zadanie spadło na jednego z nosiwodów.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny spotyka wszystkich trzech przy wodospadzie. Colby siedzi sobie obok nikomu nie wadząc, natomiast Doggs i Foster są w trakcie bardzo ostrej wymiany zdań. Bohater pyta młodszego nosiwodę o co chodzi. Okazuje się, że niedawno obaj posprzeczali się w [Tawerna Berbelucha|karczmie]], a podczas sprzeczki Foster pchnął Doggsa na skrzynkę rumu Berbelucha i zdaniem Colby'ego mają szczęście, że karczmarz ich nie pozabijał na miejscu. Po zdobyciu tej informacji Bezimienny ingeruje w kłótnię. Piraci opowiadają o co chodzi - nie mogą dojść do porozumienia który z nich pomoże Fence'owi. Trud wyboru spada na bohatera i ma on trzy opcje:

  1. Uzna, że zawinił Doggs - do bramy pójdzie właśnie Foster;
  2. uzna, że zawinił Foster - do bramy pójdzie Doggs;
  3. uzna, że obaj są równymi sobie idiotami i, że na pomoc Fence'owi zasłużył Colby - obaj pozostaną przy wodzie.

Przy wyborze trzeciej opcji obaj starsi ostro zaprotestują. Wtedy Doggs wpada na pomysł - obaj zawalczą z nim. Jeśli wygra obie walki do bramy pójdzie Colby, jeśli przegra choć jedną Fence'owi pomoże ten, który go pokonał. O ile gracz nie zapomni o gardzie żadna z walk nie powinna być szczególnie trudna, a ich kolejność jest dowolna. Jeśli Foster przegra walkę dalej będzie nosił wodę, jednak zależnie od wyniku drugiej walki - z Doggsem lub Colbym. Po sprawie nie można już z nim porozmawiać - powtarza tylko "Cholera! Czy właśnie po to walczyłem?".

Smieszna scena Kłótnia Risen 200:39

Smieszna scena Kłótnia Risen 2

Film pokazujący kłótnię Doggsa i Fostera

Dalsze losy

Nie płynie Brodatą Dziewicą, co za tym idzie - dożywa końca akcji gry i pozostaje w kryjówce piratów wciąż nosząc wodę lub pomagając Fence'owi.

Nie można go spotkać w Risen 3: Władcy Tytanów, więc najpewniej zginął podczas pożaru w kryjówce.

Ciekawostki

  • Ma ten sam model twarzy, co Floyd.
  • Nawet jeśli przegra walkę to dalej będzie się obijał. Tylko czasami będzie nosił wodę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki