FANDOM

Floyd – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on piratem z załogi Wrony.

Risen 2: Mroczne Wody

Spotkać Floyda można zawsze podczas ataku na Świątynię Ziemi, lecz podczas walki. Rozmowa z nim jest jednak możliwa tylko jeśli Bezimienny sprzymierzy się z Indianami. Po wykonaniu laleczki voodoo Jima bohater wciela się w pirata i udaje się do Świątyni. Nie ma jednak zamiaru go wpuszczać, więc pirat musi załatwić parę spraw na dole. Od Bena można dowiedzieć się, że kapitan niedawno go polubił. Od tamtej pory uważa się za nie wiadomo kogo m.in. strzegąc wejścia. Floyd bardzo nie lubi Jima ze względu na to, że ten zawsze pasożytniczo częstuje się jego rumem. Jest jednak skłonny pójść na ugodę - mówi, że Ben i jego chłopaki jakiś czas temu okradali groby Molukasów. Dobrze wie, że Jim jest dobrym kieszonkowcem, więc oferuje wpuszczenie go za kradzież łupu, który następnie ma dostarczyć do niego. Wtedy Bezimienny dowiaduje się, że ciało Jima daje mu duże możliwości złodziejskie. Okraść Bena i Diggera jest łatwo, ale Skinner ostrzega, że nie jest tępym Molukasem, co to własnych rzeczy nie pilnuje. Wobec tego po okradnięciu tonków stojących przy ognisku Jim spłaca swój dług u Diggera, odbiera swój rum, upija Skinnera i kradnie ostatni łup. Po ich otrzymaniu ostrzega, że prędzej czy później spostrzegą się, że ponownie uch okradł, a wtedy będą go ścigać. Jim mówi, że to już jego problem, a Floyd wpuszcza go do Świątyni. Jednak po niedługim czasie zostaje zaatakowana, a on podczas ataku ginie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki