FANDOM

Elia – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest pirackim gorzelnikiem z Tacarigui.

Przed akcją gry

Od dawna on i Alister pilnowali pokoju Berbelucha i produkowali dla niego alkohol. Niedługo przed przybyciem Bezimiennego do kwatery karczmarza spróbował się zakraść Morris, lecz gorzelnicy go złapali. Postanowił jednak nie dawać za wygraną.

Risen 2: Mroczne Wody

Gdy tylko Bezimienny pojawia się w kryjówce piratów Morris postanawia włączyć go w swój plan. Jeśli się zgodzi dostanie szczegółowe informacje dotyczące dokonania włamu. Elia jest najmniejszym problemem, gdyż wystarczy zastosować się do pierwszej zasady złodziejstwa – poczekać aż zapadnie zmrok – a on pójdzie spać. Po odwróceniu uwagi Alistera z pomocą Loli nic nie stoi na przeszkodzie ku splądrowaniu kwatery karczmarza. Jako gorzelnik Elia może też zaopatrzyć Bezimiennego w przepis na Krwawą Mary, lecz nie ma nic za darmo. Do wyprodukowania tegoż trunku potrzeba krwawych korzeni, więc za recepturę bohater musi dostarczyć dziesięć jego sztuk. Nie trzeba jednak szukać ich samemu, choć jest ich sporo. Elia wyjawia, że Colby zaopatrywał go w korzenie, lecz od dawna się nie widzieli. Nosiwoda sprzeda bohaterowi dziewięć korzeni za cenę trzech butelek rumu.

Dalsze losy

Prawdopodobnie zginął lub uciekł po zniszczeniu kryjówki przez cienie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki