FANDOM

Eldric – postać, występująca w Risen, dodatku DLC do Risen 2: Mroczne WodyŚwiątynia Powietrza oraz Risen 3: Władcy Tytanów. To mądry i stary eremita.

Przed akcją gry

Został porwany przez saurian, najpewniej przez to że badał ruiny lub złapali go myśliwi.

Risen

Bezimienny wraz z magiem Cyrusem uwolnił Eldrica z więzienia saurian i oddał mu jego kostur. Druid zgodził się pomóc w naprawie dysku pod warunkiem, że Cyrus nie weźmie w tym udziału. Po odprowadzeniu go pod jego chatę i zdobyciu kryształu magicznych pocisków, Eldric naprawił dysk. Nim bohater odszedł poprosił go by zdał mu raport po tym jak wraz z Mendozą otworzą bramę prowadzącą do wnętrza wulkanu.

Następnym razem spotkali się gdy Bezimienny wraz z Drokiem poszukiwał grupy myśliwych jaszczuroczłeków. Od druida dowiedział się że patrol poszedł w stronę chaty Jasmin. Dzięki tej informacji bohater i ogr zdołali ocalić mieszkańców domu i zdobyć mapę świątyni w wulkanie.

Ostatnim razem przed walką z Tytanem Ognia. Eldric pomógł Bezimiennemu w przekuciu na nowo Pancerza Władcy Tytanów.

Risen 2: Mroczne Wody - Świątynia Powietrza

Bezimienny spotkał go kolejny raz w pobliżu rzeki na Antigui. Druid opowiedział mu o tym jak Mara zniewoliła gargulce. Bohater postanowił pomóc mu w powstrzymaniu ich. Zabił wszystkie gargulce przebywające na Antigui i zaniósł ich jaja Eldricowi. Druid postanowił udać się razem z nim do Świątyni Powietrza, by powstrzymać tę plagę. Polecił zapytać sternika o wyspę otoczoną magicznymi sztormami, gdyż to na niej znajduje się Świątynia. Okazało się, że była to Wyspa Sztormów. Gdy tam dotarli pomógł Bezimiennemu w walce z potworami Mary i dał mu serum z jaj gargulców, za pomocą którego mógł uleczyć znajdujące się tam Magiczne Gejzery. W Świątyni Powietrza pokonali Generała, którego Mara wysłała by nadzorował gargulce. W głębi kompleksu zabili ostatnie gargulce i uciszyli ostatni gejzer. Kiedy wrócili na okręt Eldric powiedział że muszą wyplenić wszystkie gargulce na Wyspach Południowych, ponieważ jeśli choć jeden przeżyje będą mogły się odtworzyć na nowo. Gdy już zniszczyli chmary gargulców na Tacarigui, Wybrzeżu Ostrzy, Zatoce Makarajów i Wyspie Złodziei, Eldric postanowił towarzyszyć Bezimiennemu w pokonaniu Mary. W Świątyni Wody wraz z resztą załogi pomógł pozbyć się przedniej straży Władczyni Tytanów.

Po pokonaniu Mary i gargulców, Eldric postanawia udać się na Calderę, by zbadać tamtejszą bibliotekę. Jeśli Bezimienny nie powstrzymał chmary druid będzie mówić, że już nie zdołają powstrzymać plagi.

Risen 3: Władcy Tytanów

Mieszka na Caladorze w Cytadeli Łowców Demonów, których jest przywódcą. W związku z plagą Cieni Łowcy Demonów z Caladoru rozpalili Zielone Ogniska jako znak dla Łowców z reszty świata, że muszą przybyć na wyspę w bardzo ważnej sprawie. Za radą Kostucha i innych magów Zagubiony również przybywa na Calador szukając u Eldrica pomocy ze swoim skradzionym duchem. Druid zgadza się pomóc, lecz bohater musi wpierw zająć się jego problemami. Po odnalezieniu zaginionych Łowców Eldric wprowadza pirata w szczegóły sytuacji oraz tego, jak jego pomoc miałaby wyglądać. Częścią przygotowań do Rytuału Ducha jest znalezienie odpowiedniego zaklęcia. Jedno takie znajduje się na Caladorze, lecz za rzeką lawy - poza czyimkolwiek zasięgiem. Po uruchomieniu wszystkich kamieni teleportacyjnych po zachodniej stronie wyspy Eldric przenosi siebie i swój oddział do ostatniego teleportu - jedynego na wschód od lawy. Tam Zagubiony zdobywa Nekroimortar i zabija Władcę Cieni dzięki czemu Eldric zgadza się pomóc protagoniście w odzyskaniu duszy. Podczas Rytuału okazuje się, że wszystko poszło nie tak - Eldric, Chani i Zachariasz znikają, a z zaświatów uwolniony zostaje Nekroloth. Pokonując kapitana Wronę Zagubiony zdobywa mapę pokazującą położenie Wyspy Czaszki, na której odnajduje i uwalnia Eldrica. Stary druid dziękuje piratowi za pomoc i wysyłając go do walki z Władcą Tytanów znika.

Opis

Pochodzi z Farangi. Próbuje poznać naturę magii.

— Opis załogi z Risen 2: Mroczne Wody

Ciekawostki

  • Mimo, że występuje on w każdej części serii Risen to w każdej odsłonie jego wygląd jest inny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki