FANDOM

Egas – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on piratem z załogi Garcii.

Przed akcją gry

Ze swym kapitanem i kilkoma innymi członkami załogi stoczyli walkę z ekspedycją komendanta Corrientesa. Wszyscy, poza podskarbim Angusem, zginęli. Piraci przywłaszczyli sobie ich pancerze i broń oraz podając się za nich zamieszkali z Marakajami.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywa w okolicy wejścia do szałasu Garcii. Mówi, że zupełnie sam musi zajmować się złodziejami okradającymi groby, na rozkaz "komendanta" i samego chaki Datu. Twierdzi, że dużo lepiej idzie mu z wyrobem pistoletów i choć nie jest tak dobry jak mistrz Godin może Bezimiennego czegoś nauczyć. Informuje, że złodzieje ponoć kręcą się wokół ruin na zachodzie. Bohater oferuje, że sam się tym zajmie. Egas bez większego sprzeciwu zachęca go do tego nazywając to "okazją do sprawdzenia się". Kiedy wszyscy rabusie są martwi dziękuje bohaterowi i daje w podzięce trzysta sztuk złota. W późniejszej fazie gry dochodzi do starcia kapitana z Garcią i jego załogą, w kórej Egas ginie.

Nauczyciel

Może nauczyć bohatera umiejętności:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki