FANDOM

Drok – postać, występująca w Risen. Jest ogrem mieszkającym na Farandze, a także przyjacielem Bezimiennego od czasu gdy ten uratował go z sauriańskiej niewoli.

Przed akcją gry

Został pojmany przez myśliwych jaszczuroczłeków i uwięziony w północno-wschodniej świątyni. W niewoli był przesłuchiwany przez kapłana za wielką bramą. Poznał w niej również druida Eldrica.

Risen

Bezimienny poznał go i zarazem uwolnił gdy wraz z magiem Cyrusem próbował odnaleźć Eldrica by ten naprawił kryształowy dysk. W podzięce za pomoc mówi bohaterowi że Eldric jest przetrzymywany za wielką bramą. Później postanowił zemścić się na jaszczuroczłekach lecz z powodu że było ich więcej i że używali magii został znów pojmany, lecz zdołał zabić wielu saurian. Bezimienny ponownie go uwolnił podczas poszukiwania mapy Świątyni w Wulkanie. Drok postanowił pomóc mu w tym by spłacić dług wdzięczności i się zemścić. Po pokonaniu wielu myśliwych jaszczuroczłeków spotkali Eldrica, który powiedział że patrol myśliwych udał się w stronę chaty Jasmin. Tam Bezimienny i Drok pokonali agresorów przy okazji ocalając Rufo, Henrika i Jasmin. Po tym wydarzeniu ogr uznał że spłacił swój dług i od tamtego czasu bohater go nie widział.

Dalsze losy

Jego dalsze losy są nieznane. Najpewniej zginął podczas kataklizmu, który spotkał Farangę.

Ciekawostki

  • Jest jedynym ogrem rozmawiającym z Bezimiennym, który nie może go niczego nauczyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki