FANDOM

Don Esteban
Esteban (R1) (by Jao98)
Don Esteban w Risen
Informacje
  • Przynależność
  • Tytuł
  • Zawód
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing angielski
  • John Rhys-Davies 
  • Kod
  • Esteban 

Don Esteban – przywódca bandytów, osiadłych w ruinach po środku bagna na Farandze. Dawny gubernator miasta, który pomimo ostatnich wydarzeń cały czas uznaje się za władającego miastem. Jego żona ma na imię Rachela.

Charakter

Cały czas posiada poparcie przede wszystkim kupców, a także każdego obywatela zamkniętego w obrębie miasta, który nie pełni żadnej ważnej funkcji. Z wielkim zaangażowaniem grabi wyrosłe spod ziemi świątynie twierdząc, że złoto będzie punktem wyjścia do odzyskania miasta. Choć sam uchodzi za silnego i zdeterminowanego człowieka, który zna swój cel w życiu, przez niektórych bandytów postrzegany jest za dowódcę, który nie ma pomysłu na to co dalej, a samo osiągnięcie na bagnach jako chybiony pomysł. Przez to, że jest przywódcą bandytów do jego kwatery dostęp mają tylko najbardziej zaufani ludzie.

Przed akcją gry

Esteban był gubernatorem Harbor do czasu pojawienia się Inkwizycji. Kiedy odebrano mu stanowisko, udał się wraz ze swymi ludźmi na bagna i tam założył obóz i planował odbicie miasta z rąk ludzi Inkwizytora Mendozy.

Risen

Kiedy przybywa Bezimienny, może on dołączyć do bandytów Dona. Później Esteban daje mu jeden z Kryształowych dysków. W trzecim rozdziale bohater odzyskuje dla niego miasto portowe, jeśli wcześniej do niego dołączył.

Dalsze losy

Jego losy po pokonaniu Tytana Ognia przez Bezimiennego nie są znane. Z relacji Carlosa i Eldrica wynika, że wyspa została zniszczona, co oznacza jego prawdopodobną śmierć.

Ciekawostki

  • Tylko u Dona, po przyłączeniu się do bandytów - płaci się za pancerze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki