FANDOM

Digger
Kopacz (Jakimix135xd).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Pirat 
  • Handlarz 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Nie żyje 
  • Dubbing polski
  • Kod
  • Digger 

Digger (pl Kopacz) – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on piratem z załogi Wrony i sprzedawcą rumu

Przed akcją gry

Jakiś czas przed przybyciem Bezimiennego wędrował po Wybrzeżu Ostrzy i okradł kilka Indiańskich grobów. Poza tym Jim wyrządził mu pewną "przykrość" związaną z rumem. Digger postanowił nie puścić mu tego płazem.

Risen 2: Mroczne Wody

Spotkać Diggera można zawsze podczas ataku na Świątynię Ziemi, lecz podczas walki. Rozmowa z nim jest jednak możliwa tylko jeśli Bezimienny sprzymierzy się z Indianami. Po wykonaniu laleczki voodoo Jima bohater wciela się w pirata i udaje się do Świątyni. Stojący przy wejściu Floyd nie ma zamiaru go wpuszczać, więc pirat musi załatwić parę spraw na dole. Między innymi należy sprostować wszystkie sprawy z Diggerem. Bezimienny oczywiście nie wie ile Jim był mu winien, więc udaje, że zapomniał. Słysząc to Digger nazywa go bezużytecznym ćwokiem i narzuca sto sztuk złota jako rekompensatę za wszystko (nie ma jednak pewności, że taka kwota obowiązywała od początku). Jim nie ma jednak nic przy sobie, toteż należy sobie coś przywłaszczyć. Na celowniku są trzej tonkowie stojący przy ognisku oraz Floyd. Po otrzymaniu stu złotych monet Digger staje się dużo bardziej rozmowny. Za następne pięćdziesiąt daje Jimowi butelkę rumu, dzięki której ten okrada Skinnera. Niedługo potem ma miejsce atak na Świątynię, w której Digger ginie.

Ciekawostki

  • W pierwotnej wersji gry jego imię zostało niepotrzebnie przetłumaczone na Kopacz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki