Fandom

Risenpedia

Di Silva

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Di Silva – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Zajmuje się badaniem magii Voodoo oraz kultury Tubylców.

Przed akcją gry

Mieszkał na Wybrzeżu Ostrzy, gdzie badał magię tubylców. Zabrał stamtąd nawet ołtarz Voodoo.

Risen 2: Mroczne Wody

Mieszka w hotelu Lucii, gdzie w wynajętym pokoju prowadzi swoje badania nad magią Voodoo, mając nadzieję że pomoże to znaleźć sposób na pokonanie lub kontrolę Tytanów. Kiedy Bezimienny go spotyka opowiada mu o swych badaniach. Dokonał syntezy kilku eliksirów i natkną się na czar pozwalający kontrolować innych. Sądzi, że Władcy Tytanów używają go do kontrolowania swych sług. Opowiada także o tym jak wygnano magów, z powodu oskarżenia ich o współpracę z Inkwizytorem Mendozą przy uwolnieniu Ursegora i o tym, że ten stoczył bitwę z Ismaelem, która spustoszyła Stare Imperium. Może nauczyć bohatera kilka rzeczy na temat warzenia eliksirów. Sprzedaje także wiele amuletów i eliksirów voodoo oraz przepisy na nie, ponieważ dotacje od Wysokiej Rady są bardzo skąpe. Jeśli bohater na Wybrzeżu Ostrzy opowiedział się po stronie Shaganumbi, Di Silva będzie mógł nauczać go warzenia eliksirów, jeśli Bezimienny opowie mu o tym jak tworzy się laleczki voodoo.

Nauczyciel

Dalsze losy

Jego dalsze losy nie są znane. Najpewniej popłynął na Arboreę w jednej z wypraw kolonizacyjno-ewakuacyjnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki