Fandom

Risenpedia

Czarna Betty

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Czarna Betty
Czarna Betty.png
Informacje
  • Kapitan
  • Nazwa załogi
  • Załoga
  • Występowanie

Czarna Betty – okręt, występujący w Risen 2: Mroczne Wody. Należący dawniej do Inkwizycji, przejęty przez Bezimiennego podczas pobytu w Puerto Isabella. Okręt wyposażony jest w dziesięć dział i jedną szalupę. Na jednostce znajduje się kajuta kapitana, kuchnia, ładownia oraz dwa małe pomieszczenia. Okręt jest trójmasztowcem, a jego typ to karaka (każdy okręt i statek w Risen 2: Mroczne Wody jest karaką).

Przed akcją gry

Okręt służył Flocie Inkwizycji w jej morskich wyprawach.

Risen 2: Mroczne Wody

Okręt zostaje wysłany pod dowództwem komendanta Sebastiano na Tacariguę do Puerto Sacarico, gdzie zostaje wysadzony Bezimienny wraz z jego towarzyszką – Patty oraz pirat Largo, który jest więźniem Inkwizycji. Następnie okręt wyrusza do Puerto Isabella, gdzie cumuje do czasu przejęcia go przez Bohatera. Od tamtego czasu okręt służy jako główna baza i środek transportu Bezimiennego i jego załogi. Jednostka ulega poważnym zniszczeniom podczas walki z Krakenem, jednak jej stan pozwala na dalsze kontynuowanie żeglugi.

Dalsze losy

Nie wiadomo co się stało z Czarną Betty po pokonaniu Mary. Bezimienny i załoga rozeszli się, a okręt został porzucony.

Załoga

Dawniej

Obecnie

Ciekawostki

  • W Risen 2: Mroczne Wody wszystkie okręty wyglądają tak samo, zmienia się tylko ich bandera, nazwa umeblowanie i wyposażenie.
  • Na okręcie można znaleźć mocno zniszczoną mapę przedstawiającą nieznane lądy (jest to tylko uzupełnienie tła na rufie).
  • Okręt jest w grze błędnie nazywany statkiem.
  • Patty twierdzi że Jaffar ukradł członkowi załogi Drewnianą Nogę. Lecz nikt z załogi owej nogi nie posiada.
  • W menu opcji Bezimiennego w zakładce załoga widnieje 10 miejsc, więc nawet ze wszystkimi dodatkami nie zapełni się tej zakładki. Prawdopodobnie twórcy planowali jeszcze kogoś w załodze.
  • Będąc w porcie lub mieliźnie ma banderę Bezimiennego lub Inkwizycji, ale kiedy płynie nie ma żadnej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki