Fandom

Risenpedia

Custodio

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Custodio
Custodio (R2) (by Jao98).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Członek Wysokiej Rady 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
Inne
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing polski
  • Kod
  • spawn Custodio 

Custodio – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest uczonym oraz przewodniczącym Wysokiej Rady.

Risen 2: Mroczne Wody

Jest zwolennikiem podpisania paktu pokojowego z Marą. Jeśli Bezimienny dostanie się do budynku Wysokiej Rady dzięki sfałszowanej przepustce od Azura, Custodio będzie pierwszą spotkaną tam przez niego osobą. Mówi bohaterowi, gdzie znajduje się biuro Mauregata i informuje, że archiwistka Cassandra może mu pomóc w znalezieniu poszukiwanych informacji. Zachowuje się arogancko w stosunku do Bezimiennego, lecz, jeśli ten wykaże się tym samym, odblokuje się opcja dialogowa, wymagająca 80 punktów perswazji, po której Custodio zezwoli protagoniście na wejście do archiwum. Jeśli bohater sprzymierzył się z Tubylcami i kierując Mauregatem uda się na zebranie Rady, Custodio poprosi go o poinformowanie Godina i Puco o spotkaniu, któremu Custodio przewodzi. Gdy bohater jako Mauregato opowiada się przeciwko traktatowi Mary, Custodio wyraża niemałe zdziwienie. Później, gdy opętany kupiec przyznaje się do zdrady, uczony powstrzymuje Godina przed zastrzeleniem Mauregata, po czym każe temu ostatniemu odejść i informuje go, że z jego majątku zostanie opłacona wojna z Marą.

Dalsze losy

Jego dalsze losy nie są znane. Prawdopodobnie popłynął na Arboreę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki