FANDOM

Cole – postać, występująca w Risen. Były myśliwy, obecnie bezrobotny z powodu zakazu opuszczania miasta nadanego przez Inkwizytora. Urzęduje w rynsztoku.

Przed akcją gry

Cole był myśliwym, dawniej było to zajęcie pozwalające na życie w dostatku. Jednak po wyłonieniu się ruin, gdy ludność Farangi została zamknięta w mieście wszyscy łowcy stracili pracę. Cole’owi nie udało się znaleźć zatrudnienia i szybko skończyło mu się złoto. Zmuszony był więc zastawić swój łuk u Kostara co pozwoliło mu wyżywić się przez tydzień. Jak sam stwierdził dawniej tą samą bronią był w stanie wyżywić całe miasto.

Risen

Cole spędza większość swojego czasu w Kaplicy Świętego Płomienia modląc się by znów móc wrócić do polowania. Jest zmuszony na życie tym co dostanie od maga Belschwura. Gdy spotyka Bezimiennego rozmawia z nim przez chwilę na temat wiary w Święty Płomień, opowiada mu także o swoich problemach. Bohater może zdecydować się mu nieco pomóc, postanawia więc odkupić łuk tego myśliwego u Kostara za trzysta pięćdziesiąt złotych monet. Po otrzymaniu broni Cole jest bardzo wdzięczny nie jest jednak w stanie podarować Bezimiennemu żadnej nagrody.

Nauczyciel

Jako myśliwy Cole jest w stanie nauczyć Bezimiennego kilku umiejętności związanych z łowiectwem, są to:

Dalsze losy

Jego dalsze losy są nieznane. Najpewniej nie przeżył kataklizmu, jaki spotkał Farangę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki