FANDOM

Colby
R2 • R3
Colby (by Jakimix135xd).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Nosiwoda 
  • Strażnik bramy (opcjonalnie) 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Żyje 
  • Dubbing polski
  • Kod
  • spawn Colby 
Colby
R2 • R3
Colby (R3; Jakimix).png
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Pirat 
  • Nosiwoda 
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Żyje 

Colby – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody i Risen 3: Władcy Tytanów. Jest to młody pirat z Tacarigui.

Przed akcją gry

O jego przeszłości nic nie wiadomo poza tym, że niedawno dołączył do piratów z Tacarigui. Piraci Stalowobrodego.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywa w okolicy wodospadu w kryjówce piratów. Kiedy Bezimienny dostaje od Curtisa zlecenie dania do pomocy Fence'owi przy bramie jednego z nosiwodów udaje się właśnie do nich. Doggs i Foster byli w trakcie ostrej kłótni, Colby natomiast siedzi obok. Opowiada im o sprzeczce między swoimi kompanami kilka dni temu. Wtedy bohater ingeruje w sprzeczkę i może zadecydować który z nich pomoże Fence'owi. Najłatwiej jest wybrać jednego z nich dwóch, jednak sprawiedliwiej posłać właśnie Colby'ego. Słysząc to Doggs ostro zaprotestuje i zaproponuje pojedynek. Aby Colby udał się pod bramę Bezimienny musi wygrać obie walki - z Doggsem i Fosterem, jeśli przegra choć jedną Fence'owi pomoże ten, który go pokonał. Jeśli obaj zostaną przez niego pokonani Colby jest bardzo szczęśliwy, że może się od nich wyrwać i z radością udaje się pod bramę.

Risen 3: Władcy Tytanów

Razem z innymi po pożarze uciekł na Kilę. Nikt go nie szanuje więc prosi Zagubionego o podłożenie się podczas walki. Jeśli bohater podłoży się nosiwodzie ten będzie skupował od niego srebrną zastawę po zawyżonej cenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki