FANDOM

Carter – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest protektorem, strażnikiem więzienia w Puerto Sacarico i sprzedawcą ubrań.

Przed akcją gry

Najpewniej przypłyną z Caldery, bądź innego miejsca na Tacariguę, gdyż dostał tam przydział lub sam się zgłosił.

Risen 2: Mroczne Wody

Po przypłynięciu Czarnej Betty na wyspę odebrał więźniowi Largo wszystkie ubrania i w większości je sprzedał, choć zostawił sobie kolczyk z czarną perłą. Kiedy Bezimienny go spotkał, powiedział, że Largo będzie siedział kilka dni zamknięty, gdyż Riley uznał, że na plantacji trzciny cukrowej będzie sprawiał kłopoty. Po zagadaniu przez bohatera, o tym że podobno sprzedaje ubrania, protektor pyta się kto mu to powiedział, na co dostaje odpowiedź, że Pedro coś wspomniał. Bezimienny może mu ukraść kolczyk (Złodziejstwo 5), jeśli przed tym dał mu butelkę grogu i odkupić skórzaną koszulę za sto pięćdziesiąt sztuk złota co jest częścią zadania "Ubrania pirata". Przy uwalnianiu Larga z wieży zostaje pobity przez bohatera, jednak przeżywa to.

Dalsze losy

Najpewniej został gdzieś przeniesiony, lub został zwolniony za doprowadzenie do ucieczki Larga.

Ciekawostki

  • Carter to popularne nazwisko angielskojęzyczne, oraz nazwa miasta, gminy lub hrabstwa w USA.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki