FANDOM

Butch – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody oraz Risen 3: Władcy Tytanów. Jest on niejako nadzorcą nosiwodów.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny spotyka go przy jeziorku nieopodal miasta, gdzie to miał pilnować, by Miles i pozostali przestrzegali zakazu handlu. Mimo to w m.in. wodę bohater musi wyposażyć okręt Slayne'a. Miles nie ma nic przeciwko dostarczeniu wody na nabrzeże, ale Butch nie ma zamiaru im na to pozwolić. Z pomocą pijanego nosiwody Bezimienny wpada na pomysł jak owe zabezpieczenie w postaci Butcha mógłby obejść – bardzo prostym jest przekonanie go, że marny z niego pirat. Jako nowy kapitan bohater może powiedzieć Butchowi, że jeśli chce być piratem powinien robić pirackie rzeczy. Ten jednak chce konkretów, a ze sporej puli propozycji przekonuje go tylko poszukiwanie skarbu. Za radą Milesa Bezimienny zabiera go do pobliskiej opuszczonej kopalni. Jak nietrudno się domyślić nie ma tam żadnego skarbu, więc wywiązuje się walka. Po jej przegraniu Butch stwierdza, że musi się napić i pozostawia swój obowiązek. Drogą Tubylców bohater ma także inne wyjście – Miles radzi użycie voodoo. Jeśli bohater na to się zdecyduje musi wyrwać mu włos i stworzyć laleczkę voodoo. Wcielając się w Butcha nakazuje nosiwodom zaniesienie beczek na nabrzeże. W tym wypadku nadzorca również stwierdza, że kiepsko się czuje i idzie do karczmy Spencera.

Risen 3: Władcy Tytanów

Butch nie przeżył ataku piekielnych ogarów na miasto - jego ciało leży na Placu Krwawej Przysięgi. Zagubiony może przy nim znaleźć pierścień z kryształem i jeden z kryształów potrzebnych Ramonowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki