FANDOM

Brogar to gruba ryba w małym stawie

— Bezimienny o Brogarze

Brogar – postać, występująca w Risen. Mieszka w obozie bandytów, którego jest nieoficjalnym szefem.

Risen

Od pierwszego spotkania jest bardzo niemiły w stosunku do bohatera. O jego wstrętnej naturze ten dowiaduje się już od Sama, który niedawno mu podpadł, przez co musiał zająć się cięciem drewna. Gdy tylko Bezimienny pojawił się w obozie Brogar zaserwował mu stałą porcję złośliwości i zlecił kilka zadań. W miarę rozwoju wydarzeń bohater dowiadywał się na jego temat coraz ciekawszych rzeczy, m.in. o brudnych interesach za plecami Dona. Między nim a Brogarem doszło także do walki na arenie, która nie skończyła się zadowalająco dla tego drugiego. Ostatecznie po zdobyciu odpowiednich dowodów Bezimienny na prośbę Racheli wygnał Brogara z obozu zajmując tym samym jego szałas. Po raz ostatni bohater spotyka Brogara podczas poszukiwań fragmentów zbroi Władcy Tytanów. Toczą ze sobą ostatnią rozmowę, po której wywiązuje się walka kończąca się śmiercią Brogara. Do czasu walki na arenie był w posiadaniu fragmentu złotego miecza dla Oskara.

Związany z zadaniami: