FANDOM

Bill – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody i Risen 3: Władcy Tytanów. Jest jednym z piratów z Antigui.

Risen 2: Mroczne Wody

Bill mieszka na Antigui od urodzenia. Przyznaje, że zna ją jak własną kieszeń, choć oczywiście od jego dzieciństwa wiele się zmieniło. Jedną z takich zmian są wciąż napływające stwory wysyłane przez Marę. Ostrzega, by Bezimienny nie zagłębiał się zbytnio w wyspę, gdyż czeka tam wiele niebezpieczeństw, a tutejsi nie są szczególnie skorzy do pomocy, jak sam mówi - on najmniej. Złotousty bohater ma nieco inne zdanie, ale Bill zaznacza, że ma pilnować jedynie, by żadne monstrum nie wlazło do miasta. Radzi też Bezimiennemu, żeby poszedł na Plac Krwawej Przysięgi skoro się nudzi. Może udzielić informacji o wyspie - powiedzieć, gdzie można znaleźć nosiwodów Butcha, rybaków Eddiego i Duncana oraz wieżę Maca, a w DLC Świątynia Powietrza - również gdzie szukać Eldrica. W rozmowie zaznacza też, że swój aktualny stan uważa za spełnienie marzeń i bardzo się cieszy, że  admirał Alvarez jego wyznaczył do tego zadania. W przeciwieństwie do innych piratów nie interesuje się napadaniem okrętów i tym podobnymi, natomiast delektowanie się Słońcem i rumem to szczyt jego marzeń. Może też opowiedzieć nieco o Placu i pochodzeniu jego specyficznej nazwy oraz nauczyć bohatera walki.

Nauczyciel

Może nauczyć bohatera:

Risen 3: Władcy Tytanów

Po przybyciu na Antiguę Zagubiony znajduje martwe ciało Billa tuż za Zakiem pilnującym ścieżki prowadzącej wgłąb Antigui. Prawdopodobnie został zabity przez piekielne ogary, które rozpanoszyły się po całym mieście portowym zabijając ludzi. Przy jego ciele można zleźć kryształ.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki