FANDOM

Naprawdę czasem mnie ponosi.

— Benito o sobie

Benito – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on protektorem, a zarazem kanonierem, który opiekuję się armatami znajdującymi się w Puerto Isabella.

Przed akcją gry

Służył na nieznanym okręcie (najpewniej należącym do Floty Inkwizycji) jako kanonie.

Prawdopodobnie przybył z komendantem Sebastiano na Czarnej Betty bądź innym statku podczas jednej z wypraw z Caldery.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywa koło zbrojowni i pilnuje armat rozstawionych niedaleko. Może opowiedzieć Bezimiennemu o działach w Puerto Isabella i o niedawnej wyprawie Czarnej Betty. Po odbytej rozmowie ostrzega bohatera, aby niczego nie ruszał. Gdy bohater na zlecenie Patty sabotuje armaty skierowane w kierunku morza Benito zaatakuję Bezimiennego.

Dalsze losy

Prawdopodobnie nadal przebywa w Puerto Isabella na stanowisku kanoniera, lub został zwolniony za doprowadzenie do zniszczenia najlepszych armat z Caldery.

Ciekawostki

  • Jego największym marzeniem jest możliwość uczestniczenia w bitwie morskiej.
  • Ma ten sam model twarzy, co Sancho.
  • Ma grzybicę stóp i pęcherze (które pękają) na nogach.
  • Mimo rozkazu komendanta zamknięcia Harpuna Tytanów Benito nawet nie wie co to jest.
  • Nie chce mieć nic do czynienia z jakąkolwiek magią.
  • Oddanie Harpuna Benitowi jest niemożliwe, gdyż kiedy chcemy to zrobić, ten mówi, że zgubił klucz do zbrojowni. Można mu potem pytać, czy szukał np. w skarpetkach, lecz niczym to nie poskutkuje. Bezimienny sugeruje, że zatrzyma Harpun, na co Benito się zgadza.
  • W grze Risen 3: Władcy Tytanów znajdują się pliki powiązane z Benito, chociaż sam nie pojawia się w tej części serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki