FANDOM

Barak Crouse'a – lokacja występująca w dodatku do Risen 2: Mroczne Wody - Świątyni Powietrza. Jest położony na południowo-wschodniej części wyspy sztormów. Zbudował go rozbitek Crouse, by móc się w nim schronić.

Wygląd

Jest to mały skromny barak otoczony mgłą z powodu klimatu wyspy. Zbudowano go całego z drewna, a jego dach jest pokryty bluszczem, który wyrósł tam z latami lub został celowo umieszczony tam przez Crouse'a , by chronić lepiej przed ciągłymi deszczami. Wnętrze urządzone jest bardzo skromnie.  W środku znajduje się łóżko, roztrzaskana skrzynka i skrzynia zawierająca pochodnię, dwie butelki grogu, dwanaście sztuk złota i zakrzywiony sztylet. Obok skrzyni leży stary miecz. Przed chatą rozpalone jest ognisko.

Przed akcją Risen 2: Mroczne Wody

Po tym jak Crouse został pozostawiony na wyspie sztormów przez admirała Alvareza, zbudował barak by mieć gdzie się schronić na nieprzyjaznej wyspie.

Risen 2: Mroczne Wody - Świątynia Powietrza

Gargulce nie zdążyły odnaleźć baraku po swym przebudzeniu. Po tym jak Bezimienny i Eldric przypłynęli na wyspę, by powstrzymać gargulce, spotkali na plaży Crouse'a walczącego z piaskowymi diabłami. Po pokonaniu bestii rozbitek zaprosił ich do swego baraku, gdzie opowiedział im wszystko co wie o stworach Mary znajdujących się na wyspie i zawarł układ, w którym miał wskazać gdzie ukrył jaja gargulców, w zamian za możliwość powrotu na Antiguę.

Dalsze losy

Najpewniej po opuszczeniu wyspy przez Crouse'a barak stoi pusty.

Ciekawostki

  • Na mapie oznaczony jest jako "Niewielki obóz";
  • po dojściu do niego zostaje wykonane zadanie "Znajdź barak Crouse'a".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki