FANDOM

Bakir – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to wódz plemienia Shaganumbi. Ma córkę – kiki imieniem Chani.

Przed akcją gry

Niedługo przed przybyciem Bezimiennego do wioski na Wybrzeże Ostrzy przybył Duch pod wodzą Kapitana Wrony. Piraci sprzymierzyli się z Tubylcami – Wrona zostawił Slicka i Jima w wiosce, a Bakir, wraz z jedenastoma najlepszymi wojownikami, udał się z kapitanem do Świątyni Ziemi.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywa z Wroną wewnątrz świątyni chroniony przez dwa posterunki wojowników i bramę. Niezależnie od poczynań gracza z biegiem fabuły dochodzi do ataku na świątynię, w wyniku czego ginie Wrona i wszyscy jego piraci z nim przebywający. Natomiast różnie toczą się losy Bakira:

Tubylcy

Uspokojony przez Chani nie walczy z Bezimiennym, a staje przeciw Wronie. Przeżywa walkę z piratami i Tytanem Ziemi po czym wraca do wioski. Jego córka złamała zakaz uczenia gucho voodoo, więc był zmuszony wygnać ją z wioski. Po powrocie do plemienia pozostał w nim.

Inkwizycja

Gdy Bezimienny przybywa do świątyni z drużyną (Venturo, Sancho, Bartolo i Martinez) Bakir pozostaje wierny Wronie, co przypłaca życiem – na komendę Venturo pozostali protektorzy rozstrzeliwują szarżujących na nich Indian, Chaka natomiast rzuca się na niego, jednak sprytny Venturo wyciąga przed siebie swój muszkiet i nabija wodza na zamontowany bagnet. Po takim obrocie spraw Shaganumbi wybierają nowego wodza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki