FANDOM

Błotniak – postać, występująca w Risen 3: Władcy Tytanów.

Risen 3: Władcy Tytanów

Można go znaleźć na wyspie Kila, niedaleko wioski tubylców. Zarzeka się, że jest Piratem. Dołącza do Zagubionego, bez jego zgody. Nie można go nigdzie zostawić, ponieważ zaraz ponownie przyłącza się do bohatera. Często zagaduje gracza, lecz w przeciwieństwie do innych zaczepia go i prowokuje dialog. Podczas walki kuli się i zasłania się rękami, gdyż nie posiada on żadnej broni. Można go do siebie zniechęcić atakując go dwa razy do nieprzytomności. Za trzecim razem Błotniak umiera.

Ciekawostki

  • Jest jednym z dwóch towarzyszów Zagubionego, których ten może zaatakować. Drugim z nich jest Horas. Dodatkowo, jeśli Błotniak zostanie zaatakowany, żadna postać nie staje w jego obronie.
  • Jest to jeden z nielicznych piratów, którzy nie posiadają broni. Innym przykładem takiego pirata jest Largo.
  • Jest on nawiązaniem do Wrzoda z serii Gothic, imię błotniak jest zapewne błędem polskich tłumaczy ponieważ zarówno Błotniak, jak i Wrzód w oryginalnej wersji nazywają się "Mud". Imię Mud oznacza zarówno "błoto", jak i "wrzód".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki