FANDOM

Azuro – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to kupiec i szlachcic z Caldery, a później członek Wysokiej Rady.

Risen 2: Mroczne Wody

Przebywa w swojej posiadłości w Calderze. Jego strażnik ma rozkaz nikogo nie wpuszczać. Gdy Bezimienny rozpytuje o Garcię w hotelu Lucii, podsłuchuje go lokaj Azura. Szlachcic dowiedziawszy się o tym zaprasza bohatera na spotkanie. Gdy ten przybywa, Azuro poponuje mu pomoc w dostaniu się do budynku Wysokiej Rady, w którym mógłby uzyskać informacje, w zamian oczekując dowodów na nieuczciwe interesy jego konkurenta i członka Wysokiej Rady, Mauregata. Po ich przedstawieniu kupiec miałby zająć miejsce Mauregata. Dzięki sfałszowanej przepustce z pieczęcią przywódcy glidii kupców Bezimienny dostaje się do Rady, gdzie zdobywa dowód na to, że Mauregato spiskował z Marą. Azuro ucieszony otrzymaniem dokumentów jest nawet gotów zapłacić bohaterowi kolejne dwieście sztuk złota. Jeśli Bezimienny wybrał drogę Indian, ma możliwość sterowania Mauregatem i doprowadzenia do jego ustąpienia z urzędu. Azuro słysząc o tym hojnie wynagradza bohatera i umożliwia mu dostęp do Rady dając mu przepustkę ze swoją pieczęcią.

Dalsze losy

Niezależnie od decyzji Bezimiennego, Azuro zajmuje miejsce Mauregata w Radzie. Możliwe, że wraz z innymi mieszkańcami Caldery wyruszył do Arborei.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki