Fandom

Risenpedia

Asad

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Asad – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest to niewolnik pracujący na plantacji trzciny cukrowej.

Przed akcją gry

Został schwytany przez Inkwizycję i wywieziony na Tacariguę, by pracował na tamtejszej plantacji trzciny cukrowej. Najpewniej należał do plemienia Shaganumbi, gdyż Inkwizycja nie znała prawdopodobnie innych plemion tubylców, poza Marakajami z którymi miała przyjazne stosunki. Najpewniej próbował uciec wraz ze swoimi braćmi, krótko przed przybyciem Czarnej Betty na wyspę, ale go schwytano.

Risen 2: Mroczne Wody

Kiedy Bezimienny go spotyka, niewolnik opowiada mu o tym, że strażnicy nie dali mu do jedzenia nawet robaków, co jest karą za ucieczkę. Bohater może mu dać jedną porcję swych zapasów żywności, za co Asad podziękuje mówiąc żeby nie szedł do doliny położonej na wschodzie, gdyż tam uciekli jego bracia i że zaatakują go nawet jeśli nie należy do Inkwizycji. Opowiedział również o grobowcach na wyspie i gniewie Przodków, który wzbudzili zbiegli niewolnicy plądrując grobowce i który można okiełznać tylko i wyłącznie zabijając gucho. Kiedy bohater opowiedział niewolnikowi o tym, że zabił zbiegłych niewolników, Asad powiedział, że musieli go zaatakować, by zmazać gniew Przodków.

Dalsze losy

Wiele z tubylców z Tacaringui zostało zabitych podczas ataku cieni, a ponieważ Asad nie pojawia się w trzeciej części gry, można wywnioskować, że jest on martwy.

Ciekawostki

  • Mimo iż Risen 2: Mroczne Wody posiada pełny dubbing polski to pierwsze zdanie wypowiedziane, przez Asada to "I'm hungry.", co po angielsku znaczy "jestem głodny". Możliwe, że polscy tłumacze zrobili to specjalnie, żeby podkreślić, że Asad mówi innym językiem, ale żeby był zrozumiały dla graczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki