Fandom

Risenpedia

Arik

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Arik – postać występująca w Risen. Jest to były strażnik miejski, a także rekrut który trenuje innych rekrutów i nowicjuszy w Wulkanicznej Twierdzy.

Przed akcją gry

Otrzymał w spadku potężną rodzinną pamiątkę: magiczny miecz. Z niewiadomych przyczyn przypłyną na Farangę ze Starego Kontynentu lecz z powodu Mrocznej Fali utkną na niej i został strażnikiem miejskim. Gdy przybyła Inkwizycja zgłosił się na ochotnika i po przejściu podstawowego szkolenia w niedługim czasie został mistrzem walki w klasztorze.

Risen

Razem z rekrutem Hemlarem sprzedawał ziele w Wulkanicznej Twierdzy. Zabił wspólnika gdyż potrzebował złota do popłynięcia na Stary Kontynent. Jeżeli Bezimienny postanowił zostać magiem lub wojownikiem zakonu poznał Arika gdy był w drodze do swojego pokoju. Kazał mu zdobyć kostur od Karlsena. Gdy Bohater już dostał kostur, Arik kazał mu pokonać Tuckera, Williama i Kato na arenie. Kiedy Bezimienny pokonał drugi raz Kato, Arik wyzwał go na pojedynek, gdyż Kato nigdy nie był tak posiniaczony. Jeżeli bohater przegrał, mógł później upić mistrza winem i ognistym bełtem, dzięki czemu mógł zamienić jego miecz na najgorszy miecz świata. Później kiedy Bezimienny czekał na zabójcę Hemlara w pomieszczeniu z balami, zjawił się Arik by zabić konkurenta w sprzedaży ziela. Po krótkiej walce przegrał.

Dalsze losy

Jeśli Bezimienny dołączył do bandytów zbrodnia uszła mu na sucho, choć w trzecim rozdziale zginął z rąk jaszczuroludzi. Natomiast jeżeli dołączył do magów lub Inkwizycji Arik został zabity przez Bohatera lub został przez niego oszczędzony i uciekł w głąb wyspy. Nie wiadomo co się z nim dzieje po ucieczce z klasztoru.

Ciekawostki

  • Jeżeli Bezimienny nie będzie okazywał szacunku Arikowi, ten każe mu pozamiatać komnaty rekrutów i nowicjuszy;
  • W Gothic II występuje postać o podobnym imieniu - Alrik, która także walczy na arenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki