Fandom

Risenpedia

Alvarez

1690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Alvarez – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody i Risen 3: Władcy Tytanów. Jest byłym kapitanem piratów i twórcą pirackiego kodeksu.

Neuland

Ta część artykułu zawiera treści niezwiązane z fabułą gry.

Kiedy był jeszcze kapitanem na pojedynek wyzwał go ojciec Karla i Gustava. Ojciec braci wygrał z Alvarezem, dzięki swojemu orężowi.

Tu kończy się część artykułu niezwiązana z fabułą gry.

Przed akcją gry

Prowadził piracki tryb życia. Zaprzyjaźnił się z kapitanem Stalowobrodym z którym przeżył wiele przygód. Założył piracki port na Antigui oraz spisał Piracki Kodeks. Gdy Slayne był jeszcze, jak sam siebie nazywa, małym wypierdkiem Alvarez wziął go pod swoje skrzydło i nauczył pirackiego fachu. Poznał też małą córkę Stalowobrodego - Patty, która przebywała jakiś czas na Antigui.

To właśnie on zaplanował największą grabież w historii – napad na Świątynię Wody. Zwerbował do tego przedsięwzięcia czterech wielkich kapitanów południa – Gregoriusa Emanuela Stalowobrodego, Wronę, Garcię i Slayne'a.

Risen 2: Mroczne Wody

Bezimienny spotyka go po przypłynięciu na Antiguę, gdzie jest zarządcą. Niedługo przed bohaterem do portu przybył kapitan Slayne, z którym Alvarez niedawno zawarł umowę. Kapitan nie chciał jednak się z niej wywiązać, więc admirał nałożył na miasto embargo handlowe by mieć pewność, że Slayne nie opuści portu póki nie odda mu swego artefaktu ze świątyni – Noża Ofiarnego. Slayne postanowił jednak zwrócić się o pomoc w zebraniu niezbędnych rzeczy nowo przybyłego kapitana Bezimiennego. Poprosił go o zaopatrzenie, a ten zawierając umowy z różnymi ludźmi z Antigui – Wilsonem, Rickiem, Eddim, Milesem i Butchem – wszystko mu załatwił. Gdy wszystkie towary dotarły na nabrzeże przy statku Slayne'a stanął Alvarez. Nie mógł uwierzyć w to, co widział. Był wściekły słysząc, że bohater obraca jego własny Kodeks przeciwko niemu, jednak pozwolił im odejść. Po spisku na Wyspie Złodziei Slayne wraca, by nastawić Alvareza przeciwko Bezimiennemu. Admirał niemal daje się przekonać, że nowy kapitan jest agentem Inkwizycji. W połowie rozmowy wchodzi Bezimienny, który wyjaśnia wszystko admirałowi. W świetle nowych wydarzeń Alvarez nakazuje kapitanom stoczyć pojedynek na placu krwawej przysięgi. Tam Slayne ginie w pojedynku, a Nóż Ofiarny trafia w ręce bohatera. Gdy ten znajduje wszystkie artefakty Tytanów Alvarez jest dumny z niego i każe udać się z nimi do Świątyni Wody, jednak nie wie, gdzie się ona znajduje. Radzi, aby zapytał o to Stalowobrodego, lecz skoro nie żyje Bezimienny musi udać się na Wyspę Umarłych, jeśli jeszcze tego nie zrobił.

Nauczyciel

Może nauczyć bohatera unikalnych zdolności szermierski:

Risen 3: Władcy Tytanów

Na Antigui pojawiły się cienie, przez co Alvarez musiał przygotować się do obrony miasta portowego. Nie udało mu się to, ponieważ miasto zdobyły piekielne ogary. Admirał ukrył się w swojej posiadłości, jednak nie na długo, ponieważ na wyspę przypływa Zagubiony. Rozprawia się on z cieniami, ratując tym samym wielu mieszkańców. Alvarez zaraz po zabiciu wszystkich ogarów przedstawia bohaterowi swój plan pokonania floty kapitana Wrony. Na jego podstawie Zagubiony miał utworzyć własną flotę okrętów, mogącą pokonać Wronę i jego cienie. Bohater wywiązuje się z tego zadania powoli zyskując pięć różnych statków-okrętów: fregatę Łowców Demonów, galerę magów, okręt piratów, okręt Morgana i okręt Sebastiano. Zadowolony tymi postępami Alvarez daje Zagubionemu pięćset sztuk złota za każdą łajbę (miały być przeznaczone na utrzymanie załogi, jednak bohater wykorzystuje je na własne cele). Z taką flotą Syn Stalowobrodego wypływa do Przylądka Huraganów wypełnić zadanie Alvareza – przystępuje do bitwy morskiej przeciwko Wronie. Bitwę tą wygrywa flota Zagubionego, a na Morzach Południowych można było wreszcie pływać spokojnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki