FANDOM

Alister
Alister (Jakimix135xd)
Informacje
  • Przynależność
  • Zawód
  • Gorzelnik 
  • Strażnik 
  • Miejsce pobytu
  • Miejsce zamieszkania
Wyposażenie
  • Broń
  • Strój
Inne
  • Status
  • Nieznany 
  • Dubbing polski

Alister – postać występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on pirackim gorzelnikiem z Tacarigui.

Przed akcją gry

Wraz z Elią od dawna wytwarzał rum dla Berbelucha i pilnował jego pokoju. To on spostrzegł Morrisa gdy ten niedługo przed przybyciem Bezimiennego spróbował ukraść nieco alkoholu. Alisterowi ponad to zawsze podobała się Lola - prostytutka pracująca wśród piratów. Przy ponownej próbie włamu Morris postanowił to wykorzystać.

Risen 2: Mroczne Wody

Nadal pracuje z Elią. Jednak w przeciwieństwie do niego pilnuje kwatery karczmarza przez całą dobę podczas gdy Elia idzie spać zaraz po zmroku. Za radą Morrisa bohater udaje się do Loli i za dwieście złotych monet przekonuje ją do odwrócenia uwagi Alistera. Wtedy wejście do pokoju Berbelucha nie stanowi żadnego problemu. Na drodze do Broni Tytanów stoi bohaterowi dołączenie do piratów. Kapitan Stalowobrody przyjmie go jeśli załatwi problem z rumem. Berbeluch potrzebuje do jego wyrobu wody i cukru. W sprawie wody ma pójść do Curtisa, w sprawie cukru - do latarnika Jacka. Gdy odzyska wszystkie siedem worków cukru Berbeluch nakaże zanieść je właśnie do Alistera. Po wykonaniu zadania "Ładunek cukru" Alister zgadza się uczyć Bezimiennego gorzelnictwa i zezwala mu na przebywanie na piętrze, lecz podkreśla by trzymał się z dala od pokoju Berbelucha.

Dalsze losy

Prawdopodobnie zginął podczas pożaru w kryjówce piratów.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki