FANDOM

Alcazar – postać, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Jest on protektorem z Wybrzeża Ostrzy.

Przed akcją gry

Stoczył nie jedną walkę w życiu, co tłumaczy ilość blizn na jego twarzy. Po przybyciu do Puerto Isabella komendanta Sebastiano został jego prawą ręką.

Risen 2: Mroczne Wody

O ile sam komendant był przychylny Bezimiennemu i jego poczynaniom o tyle Alcazar go nie znosił. Od pierwszego spotkania jest nieufny i nieuprzejmy. Zawsze powtarza, by bohater nie sprawiał żadnych kłopotów i, że ciągle ma go na oku. Po pierwszej rozmowie z Sebastiano na Wybrzeżu Alcazar mobilizuje tutejszych protektorów i poborowych do nadchodzącej walki z Wroną i jego załogą, a jeśli Bezimienny sprzymierzy się z Inkwizycją informuje go kogo konkretnie ma wziąć do walki - Venturo, Bartolo, Sancho i Martineza. Przy rozmowie z Hawkinsem bohater zobowiązuje się do uwolnienia kucharza Wrony. Gdy już to zrobi Alcazar jest pierwszą osobą, która się o tym dowiaduje, co sprawia, że jeszcze bardziej uprzykrza Bezimiennemu życie. Jeśli Bezimienny stanął po stronie Tubylców i opętał Sebastiano może trochę nastawić Alcazara by był bardziej pozytywnie nastawiony do bohatera.

Nauczyciel

Może nauczyć bohatera walki bronią białą, jeśli ten wcześniej opowiedział się po stronie Inkwizycji:

Dalsze losy

Najpewniej pozostaje w Puerto Isabella. Możliwe, że po opuszczeniu miasta przez Sebastiano w Risen 3: Władcy Tytanów Alcazar przejął władzę w mieście i stanowisko gubernatora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki