FANDOM

Abrax – postać, występująca w Risen. Jest magiem i mistrzem alchemii w Wulkanicznej Twierdzy. Może sprzedać Bezimiennemu mikstury i receptury eliksirów oraz nauczyć go wszystkich poziomów alchemii i do stu punktów many.

Przed akcją gry

Przed przybyciem Inkwizycji należał do magów w Wulkanicznej Twierdzy. Gdy przybył Inkwizytor Mendoza tak jak inni magowie podporządkował się mu i na jego rozkaz zaczął tworzyć mikstury dla wojowników zakonu. Niedługo przed przybyciem Bezimiennego na Farangę nowicjuszy Syriusza i Kraybana z misją przyniesienia mu składników do jego mikstur. Pomógł również Ashowi w poznaniu składników potrzebnych w tworzeniu zwojów.

Risen

Całe dnie spędza w swej podziemnej pracowni warząc mikstury dla Inkwizycji. Jeśli Bezimienny dołączył do klasztoru lub został do tego zmuszony, poznał go gdy dostał się do jego pracowni poprzez ukrytą bibliotekę dzięki zaklęciu przemiany w łodzika. Tam po długim proszeniu maga o próbę ten dał mu listę roślin które miał mu przynieść i kazał sprawdzić co się stało z nowicjuszami których wcześniej wysłał do tego zadania. Okazało się że Krayban zginął zabity przez gnomy, a Syriusz bał się wrócić do mistrza Abraksa gdyż w lesie zgubił towarzysza, ale bał się również wrócić do lasu by go poszukać. Gdy bohater przyniósł już wszystkie rośliny z listy zaliczył jego próbę, a Syriusz zamiatał jego komnatę. Podczas bitwy o Wulkaniczną Twierdzę Abrax i inni magowie zostali wezwani przez Ignatiusa do sali świętego płomienia gdzie mieli chronić Święty Płomień przed jeszczuroczłekami. Abrax kazał Bezimiennemu odzyskać swoje zapasy alchemiczne i odbić pracownie alchemiczną. Okazało się że w środku pracowni zamknął się strachliwy nowicjusz Syriusz. Bohater mógł mu oddać zapasy alchemiczne by Abrax przestał ignorować nowicjusza i by ten mógł zostać magiem lub przekazać je magowi.

Ciekawostki

  • Nigdy nie sypia, prawdopodobnie przez to, że nie ma na to czasu.

Dalsze losy

Gdy magia została zakazana on i inni magowie zostali wygnani. Jego losy po wygnaniu są nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki