FANDOM

Świątynia w Wulkanie – świątynia występująca w Risen. Znajduje się wewnątrz wulkanu na Farandze. Wejście do niej prowadzi przez bramę nieopodal Wulkanicznej Twierdzy. Jest ona zabezpieczona układem mechanicznym, którego nie otworzy nawet potężna magia. Kluczem do niej są kryształowe dyski.

Historia

Wybudowali ją saurianie z rozkazu jednego z Władców Tytanów - Ursegora, jeszcze za czasów bogów. Miała ona służyć za siedzibę Władcy, a także za więzienie Tytana Ognia, lecz posłużyła ona potem także za miejsce uwięzienia Ursegora, oszukanego przez bogów. Tysiąc lat później w czasach Mrocznej Fali została ona zaatakowana przez oddział Inkwizycji pod dowództwem Inkwizytora Mendozy, poszukującego sposobu na pokonanie Tytanów. Inkwizycja z pomocą Bezimiennego zdziesiątkowała wtedy saurian mieszkających w świątyni. Pod namową ducha Ursegora Inkwizytor uwolnił Tytana Ognia, jednak Bezimienny powstrzymał go i uwięził z powrotem Tytana w wulkanie.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie świątynia i wiele sauriańskich budowli na wyspie było kiedyś ze sobą połączonych tunelami, lecz są one teraz zawalone.