FANDOM

Świątynia Wody – świątynia, występująca w Risen 2: Mroczne Wody. Stąd Mara sieje strach i grozę wśród żeglujących po Morzach Południowych marynarzy.

Przed akcją gry

Mara została w niej zmieniona w kamień przez chaków Nahele, Motegę, Akando i Kusko, przy pomocy Amuletu Ziemi, Harpuna Tytanów, Trupiej Dłoni i Noża Ofiarnego.

Wiele lat później Admirał Alvarez wysłał do świątyni flotę składającą się z załóg kapitanów Garci, Slayne'a i Wrony pod przywództwem Stalowobrodego w celu złupienia świątyni. W środku jednak odnaleźli tylko Artefakty Tytanów oraz doprowadzili do przebudzenia Mary. Ta przejęła kontrolę nad Garcią i Wroną, a później nad Slayne'm, lecz kapitan Stalowobrody zdołał uciec z Amuletem Ziemi.

Risen 2: Mroczne Wody

Po zebraniu Artefaktów Tytanów oraz poznaniu od ducha Stalowobrodego położenia świątyni, Bezimienny przybył tu Czarną Betty wraz ze swą załogą, by powstrzymać Władczynie Tytanów. Z początku okręt został zatrzymany i częściowo zniszczony przez Marę pod postacią Krakena, lecz bohater zdołał ją pokonać z pomocą Harpuna Tytanów. Następnie udał się do wnętrza Świątyni. Przed nią wraz ze swą załogą rozgromił przednią straż Władczyni Tytanów, składającą się z lewiatanów i Utopców, a potem w środku przeszkodził Marze w regeneracji jej sił. Wdał się z nią w walkę którą jednak ta przegrała i z pomocą Amuletu Ziemi i Noża Rytualnego zamienił ją w kamień. Następnie zniszczył ją i po rozmowie ze swą załogą wypłynął ze Świątyni w nieznanym kierunku.

Dalsze losy

Po ataku i odpłynięciu Bezimiennego najpewniej pozostaje pusta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki