FANDOM

Łowcy Demonów
Łowcy Demonów.png
Informacje
  • Przywódca
  • Siedziba
  • Członkowie
  • Uniform
  • Hierarchia
  • Występowanie

Łowcy Demonów (zwani też Łowcami Cieni) – jedna z trzech frakcji, do których może przyłączyć się Zagubiony w Risen 3: Władcy Tytanów. Ich przywódcą jest druid Eldric, a ich główna siedziba znajduje się w Cytadeli na półwyspie Calador.

Przed akcją gry

Łowcy Demonów dawno przed akcją gry toczyli wojnę z Nekrolothem. Jej wynik był pozytywny dla Wojowników Mroku – wygnali Władcę Tytanów do Zaświatów, odzyskując władzę na Caladorze. Popłynęli zatem w inne zakątki świata, aby i tam wytępić siły mroku. Po długim czasie na na Caladorze ponownie pojawiły się cienie. Na półwyspie nie było aktualnie żadnych Łowców Demonów, więc druid Eldric pozapalał wielkie Ogniska Zielonych Ogni, żeby zwołać wszystkich Wojowników Mroku, aby obronili Calador. Początkowo im się to udaje, jednak gdy pod wodzą druida udają się do Jaskini Czaszki na północy wyspy odbywa się bitwa, w której ginie bądź ucieka wielu Łowców Demonów. Eldrikowi udaje się zniszczyć Kryształowy Portal, ale Władca Tchórzostwa ucieka do ruin na Zachodzie.

Risen 3: Władcy Tytanów

Fregata Łowców Demonów.png

Fregata Łowców Demonów

Zagubiony gdy przypływa na półwysep, zastaje Łowców Demonów jako rozbitą grupę próbującą podjąć desperacką próbę pokonania cieni. Na prośbę Eldrica wyrusza więc odnaleźć resztę Wojowników. Gdy tego dokonał, pomógł im w ich zadaniach, dzięki czemu mogli spokojnie wrócić do Cytadeli.

Łowcy Demonów ostatecznie zwyciężyli na Caladorze, gdy w wielkiej bitwie, na północno-wschodniej części półwyspu, pokonali armię Cieni i Władcę Niepewności. Ostatni Kryształowy Portal na wyspie został zniszczony, a Wojownicy Mroku wrócili do Cytadeli w chwale zwycięstwa.

Łowcy Demonów ostatnią bitwę rozegrali na Wyspie Czaszki, gdzie, razem z innymi gildiami, pokonali ostatnie siły cieni. Zagubiony zabił Nekrolotha, a flota odpłynęła na swoje wyspy.

Umiejętności

Owca Demonów w walce z sługą cienia.jpg
Wojownicy Mroku najlepiej ze wszystkich frakcji opanowali magię run. Biegle nimi władają, będąc tym samym jedną z najpotężniejszych grup na Morzach Południowych. Poza tym, są świetnymi wojownikami, potrafiącymi w równym stopniu korzystać z miecza co z run. Ostatnimi ich umiejętnościami jest niezwykła mądrość, znajomość alchemii i tworzenie magicznych zwojów.

Hierarchia

Zwiadowcy

Każdy nowy członek gildii zaczyna od tego stopnia. Wykonują oni zadania małej wagi oraz przechodzą intensywne szkolenie już od pierwszych dni w gildii. Większość Zwiadowców szybko awansuje na pełnoprawnych Łowców Demonów. Ich standardowe wyposażenie składa się z następujących elementów:

Łowcy Demonów

Aby zostać pełnoprawnym Łowcą Demonów każdy Zwiadowca musi wykazać się przydatnością dla gildii. Wtedy, jeśli uzyska poparcie swoich braci, zostaje awansowany, a zadania które zostają mu zlecone często mają wysoki priorytet. Większość Łowców Demonów nigdy już nie awansuje wyżej. Ich standardowe wyposażenie składa się z następujących elementów:

Łowcy Demonów conceptart.png

Conceptart Łowców Demonów

Wojownicy Mroku

Jest to najwyższa ranga, jaką może osiągnąć każdy członek gildii Łowców Demonów niebędący druidem. Aby uzyskać awans na Wojownika Mroku, trzeba najpierw dowieść swojej siły, odwagi oraz mądrości. Niestety, z powodu dużej śmiertelności wśród Łowców Demonów, mało który członek gildii dożywa awansu na tę rangę. Ich standardowe wyposażenie składa się z następujących elementów:

Lista członków

Ciekawostki

  • Jednym z Łowców Demonów jest Nate. Takie przezwisko nosi poszukiwacz przygód z serii gier Uncharted Nathan Drake.
  • Jednym z Łowców Demonów jest Drake. Takie nazwisko nosi poszukiwacz przygód z serii gier Uncharted Nathan Drake.
  • Większość jedzenia z wioski trafia do Cytadeli.
  • Podczas gdy we wszystkich innych gildiach unik polega na tzw: przewrocie w bok, Łowcy Demonów znikają i pojawiają się w innym miejscu.
  • Większość z nich jest łysa.
  • Dawniej Łowcy Demonów nosili szaty z kapturami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki